Katarzyna Zielonka zastępca szefa biura reklamy Grupy naTemat

Katarzyna Zielonka dołączyła do zespołu biura reklamy Grupy naTemat, gdzie została zastępcą dyrektora biura reklamy. Jest to nowe stanowisko.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Zielonka zastępca szefa biura reklamy Grupy naTemat
Katarzyna Zielonka

Zielonka odpowiada za rozwój kategorii lifestyle w obszarze wszystkich serwisów Grupy: newsowym serwisie naTemat.pl, w tym lifestyle’owym magazynie BLISS, biznesowym INNPoland.pl, parentingowym Mamadu.pl oraz satyrycznym ASZDziennik.pl.

Zielonka wcześniej pracowała m.in. dla magazynu "Maleman", współpracowała także przy projektach Warsaw Fashion Street i gali New Look Design. W 2007 roku zaczęła pracę dla Wydawnictwa Edipresse.

W marcu br. prezesem firmy Glob 360, będącej właścicielem Grupy naTemat, została Monika Bogusz-Jędrzejczyk, zastępując na stanowisku Wojciecha Piwockiego, który odszedł z firmy.

Z badań Gemius/PBI wynika, że w lutym br. serwis naTemat.pl zanotował 4,19 mln realnych użytkowników, 38,54 mln odsłon, Mamadu.pl - 957,6 tys. użytkowników, 3,34 mln odsłon, INNpoland.pl - 794,4 tys. użytkowników, 2,74 mln odsłon, a ASZdziennik.pl - 472 tys. użytkowników, 1,23 mln odsłon.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska