Kawa Segafredo Selezione reklamowana hasłem "Empower the Greatness"

Wystartowała kampania reklamowa kawy Segafredo Selezione (grupa Massimo Zanetti). Działania prowadzone są przez Pro Media House i S4.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania promuje linię produktów Selezione - kawy premium ziarniste i mielone przeznaczone do użytku domowego.  

W spocie reklamowym ujęciom świeżo parzonej kawy towarzyszy utwór Rigoletta „La donna e mobile”, który podkreśla włoski charakter produktów. Hasło „Empower the greatness” podkreśla pobudzającą moc kawy.

Ogólnopolska kampania obejmuje telewizję oraz internetowe serwisy VOD, potrwa do połowy kwietnia 2019.

Za realizację kampanii w mediach odpowiada ponownie dom mediowy PRO Media House, a za koncepcję kreatywną - agencja S4.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online