SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kevin Roberts, prezes Saatchi & Saatchi: Za trzy lata Facebook przestanie istnieć

Facebook jest zbyt konserwatywny, użytkownicy go opuszczą - przewiduje Kevin Roberts, prezes agencji reklamowej Saatchi & Saatchi w wywiadzie dla niemieckiego "Wirtschaftswoche".

Kevin Roberts, prezes Saatchi & Saatchi Article

Według Robertsa Facebook w zbyt dużym stopniu stawia na rozwiązania technologiczne, za mało zaś dba o emocje. Tymczasem właśnie tych ostatnich potrzebują młodzi internauci - przekonuje Roberts, który od 1997 roku stoi na czele agencji Saatchi & Saatchi.

- Sądzę, że Facebook nie przetrwa dłużej niż nadchodzące trzy lata - stwierdził Roberts w rozmowie z dziennikarzami "Wirtschaftswoche". - Moje dzieci wciąż używają Facebooka, ale już teraz korzystają równolegle z dwóch, trzech alternatywnych serwisów społecznościowych. Powodem jest fakt, że Facebook stał się zbyt konserwatywny. Znacie kogoś z młodych ludzi, kto chciałby chodzić do tego samego baru co jego stary ojciec? - pyta Roberts na łamach tygodnika.

W wywiadzie szef Saatchi & Saatchi skrytykował też koncern Google, który jego zdaniem zapomniał o użytkownikach, i chce stać się wielką agencją reklamową. Jednak, według Robertsa przegra na tym polu, bowiem w szeregach giganta z Mountain View pracują przede wszystkim technokraci zapatrzeni w nowoczesne technologie, a nie ludzie rozumiejący emocje innych. Tymczasem, przekonuje Roberts, najważniejsza jest równowaga pomiędzy techniczną a emocjonalną inteligencją.

Pytany przez dziennikarzy o dalsze losy Saatchi & Saatchi w Niemczech Roberts odpowiedział, że tamtejszy oddział firmy jest na najlepszej drodze, by stać się jedną z najważniejszych agencji reklamowych na rynku. - Od roku, gdy naszym niemieckim zespołem kieruje Christian Rätsch, pozyskaliśmy wielu nowych klientów i nie ponieśliśmy strat finansowych - stwierdził Roberts. - Myślę, że przyszły rok zakończymy wśród pięciu najlepszych agencji reklamowych na niemieckim rynku - zapowiedział szef Saatchi & Saatchi.

Dołącz do dyskusji: Kevin Roberts, prezes Saatchi & Saatchi: Za trzy lata Facebook przestanie istnieć

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Koniec Pejsbuka to ja już przewiduję od jakiś 2 lat, a nie jestem żadnym ekspertem.
12 6
odpowiedź
User
ewekina
W 2008 ogłoszono śmierć książki i prasy drukowanej. A tu niespodzianka ;)
15 1
odpowiedź
User
kuba
Konserwatywny bez wątpienia. Moderatorzy szparko wycinaja nawet lekka golizne, a strony podzegajace do przemocy wobec mniejszości seksualnych usuwają baaardzo niechętnie.
13 14
odpowiedź
User
Bruce
Szefowie tzw. sieciowych agencji reklamowych są coraz bardziej oderwani od rzeczywistości. Odważne tezy poparte argumentami w rodzaju "a moja żona".
23 2
odpowiedź
User
j
A chciałbyś korzystać z usług agencji reklamowej, na której czele stoi stary prezes?
25 1
odpowiedź
User
jerzy dobies
Nie strasz nie strasz np się...
2 1
odpowiedź
User
kamil polny
Zuckerberg az takim idiota nie jest zeby stracic to co jest w 3 lata. Fejs troszke sie wymyka zasadzie 4 letniego okresu przydatnosci.
3 1
odpowiedź
User
paweł pawlak
Nie wydaje mi się a to co mówi ten pan pokazuje tylko niewiedze jaka ma w zakresie technologii które wypuszcza fb albo ma zamiar wypuścić. Nie żebym się wymadrzal ale w zakresie usera fb obecnie wyprzedza powoli google
4 0
odpowiedź
User
tom bruce
Znacznie pewniejsze, że za trzy lata ten pan nie będzie prezesem tej agencji.
20 0
odpowiedź
User
anna mieszunio
o matko to jak fejsika nie bedzie to nas wszystkich tez nie (zgodnie z zasad "nie masz fejsa, nie istniejesz"). to jak ma byc koniec swiata to zarzadzam trzyletnie bajlando!:D:D:D
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing