Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia odcinków telenoweli pokazanych w okresie od 1 do 10 września br. wyniosła 1,8 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 18,46 proc. wśród wszystkich widzów oraz 12,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49.W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 10 września br. Przed telewizorami zgromadził on 1,95 mln oglądających.
Trzy topowe odcinki „Klanu”
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej obyczajowa produkcja straciła 80 tys. widzów. Wówczas średnia widownia „Klanu” wyniosła 1,88 mln oglądających przy udziale na poziomie odpowiednio 20,24 proc. i 13,01 proc.TVP1 w czasie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu plasuje się TVN, nadający w tym paśmie końcówkę „Ukrytej prawdy” oraz „Szpital”, co daje mu 15,97 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (końcówka „Dlaczego ja?” oraz „Pierwsza miłość”; 14,80 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”; 10,39 proc.).##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/m-jak-milosc-stracilo-500-tys-widzow-tvp2-nadal-bezkonkurencyjna ##Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) Jedynka zajmuje trzecią pozycję za Polsatem i TVN.

Oglądalność serialu na tle konkurencji
Najnowszy sezon „Klanu” pokazywany jest w TVP1 od poniedziałku do czwartku o godz. 17.55.











