SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży po I półroczu. „Cała Ty” z największym spadkiem

W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 347 506 egz. W porównaniu do I półrocza 2014 roku zmniejszyła się ona o 6,70 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 318 974 egz., po jednak spadku o 2,29 proc.

Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda), który rok wcześniej był drugi. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,57 proc. do 298 580 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 20,36 proc., odnotowała „Cała Ty” (Phoenix Press), która spadła z miejsca szóstego na siódme. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w I półroczu br. wyniosła 126 734 egz.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

ZKDP

2015

2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

453 167

347 506

347 506

449 880

372 458

372 458

Świat Kobiety

443 520

318 974

318 974

438 237

326 454

326 454

Dobre Rady

455 958

298 580

298 580

495 833

341 503

341 503

Poradnik Domowy

383 322

267 137

267 137

419 401

308 631

308 448

Claudia

318 212

180 982

180 982

375 102

211 717

211 533

Olivia

220 948

131 423

131 423

229 125

141 880

141 880

Cała Ty

228 805

126 734

126 734

337 416

159 127

159 127

W czerwcu 2015 roku liderem również była „Kobieta i Życie”, której sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszyła się o 2,23 proc. do 302 573 egz.

Drugie miejsce zajęły „Dobre Rady” (272 017 egz.; spadek o 9,82 proc), natomiast na ostatniej lokacie podium uplasował się „Świat Kobiety” (262 457 egz.; w dół o 8,07 proc.).

W tym ujęciu najwięcej straciła „Claudia” (Grupa Burda), która zajęła miejsce piąte - było to 16,32 proc. do 176 119 egz.

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

ZKDP

2015

2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

434 864

302 573

302 573

434 882

309 469

309 469

Dobre Rady

436 700

272 017

272 017

470 000

301 651

301 651

Świat Kobiety

421 939

262 457

262 457

429 864

285 491

285 491

Poradnik Domowy

349 340

240 815

240 815

390 000

276 517

275 417

Claudia

332 870

176 119

176 119

365 500

210 466

210 466

Olivia

214 925

116 530

116 530

224 986

129 847

129 847

Cała Ty

216 000

109 633

109 633

308 260

129 117

129 117

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży po I półroczu. „Cała Ty” z największym spadkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl