Kobieta.wp.pl w nowej, magazynowej wersji jako aplikacja webowa

Sekcja dla kobiet portalu WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) została udostępniona w nowej wersji. Wprowadzono w niej inną szatę graficzną i układ treści oraz opcje wynikające z pozycjonowania jej jako aplikacji webowej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kobieta.wp.pl w nowej, magazynowej wersji jako aplikacja webowa

Kobieta.wp.pl w nowej wersji ma układ graficzny oparty na dużych nagłówkach i zdjęciach. Witryna działa jak aplikacja webowa: nie wymaga odświeżania, kolejne strony otwierają się bez konieczności przeładowań, a elementy dynamiczne (np. zdjęcia) są doładowywane.

Serwis jest podzielony na następujące obszary tematyczne: Moda, Uroda, Ludzie, Seks i związki, Gwiazdy, Fit, Smaki, Design oraz Miszmasz. Do stałych pozycji należą cykle redakcyjne, m.in. „Piękne, bo polskie” (przedstawiający polskie marki kosmetyczne), „Ze sceny na ulicę” (ukazujący, jak muzycy wpływali na modę uliczną), „Look of the day” (codzienny ranking modowy redakcji) oraz „Polka na zakręcie” (o kobietach zmagających się z własnymi słabościami).

By ułatwić interakcję między użytkownikami przy każdym materiale wprowadzono sekcję mikro-reakcji, w której jednym kliknięciem można wyrazić emocje dotyczące artykułu lub skorzystać ze zoptymalizowanego modułu dodawania komentarzy.

Stronę redaguje zespół kierowany przez Karolinę Wierzbińską, która od listopada ub.r. jest w Grupie Wirtualna Polska redaktor naczelną serwisów lifestyle’owych. Z witryną współpracują też inni dziennikarze, m.in. Piotr Szygalski, Katarzyna Troszczyńska, Barbara Chabior, Ewa Rogala, Ewa Kaleta czy Aneta Wawrzyńczak, ponadto publikowane są felietony Sylwii Chutnik, Katarzyny Zielińskiej, Tobiasza Kujawy i Anny Dziewit-Meller. Całym obszarem lifestylowym w Grupie WP kieruje Paulina Górska, dyrektor produktu lifestyle i serwisów wideo.

- Nowa WP Kobieta to kontynuacja podejścia single-page-app w kwestii budowy serwisów internetowych, które zapoczątkowaliśmy w ubiegłym roku, tworząc nowe o2.pl. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii webowych, czas ładowania kolejnych stron w WP Kobieta jest minimalny. To pozwala nam skutecznie konkurować w obszarze jakości user experience z platformami gigantów zza oceanu, takimi jak Facebook Instant Article, czy Google AMP - opisuje Adam Plona, VP product development w Grupie WP.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marcin Sadowski z nowym stanowiskiem w Burda Media Polska

Marcin Sadowski z nowym stanowiskiem w Burda Media Polska

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital