„Kobiety w mundurach” i „Wynalazcy przyszłości” w Canal+ Discovery

Stacja Canal+ Discovery w styczniu 2016 roku rozpocznie emisję kolejnych dwóch polskich serii dokumentalnych. Widzowie zobaczą cykle „Kobiety w mundurach” oraz „Wynalazcy przyszłości”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Kobiety w mundurach” i „Wynalazcy przyszłości” w Canal+ Discovery

„Kobiety w mundurach” to opowieść o Polkach, które wybrały pracę w służbach mundurowych. W każdym z 12 odcinków serii widzowie poznają jedną bohaterkę pracującą w innej formacji. Pojawią się m.in. reprezentantki Straży Granicznej, Służby Więziennej czy Biura Ochrony Rządu.

Seria wyprodukowana została przez Kombinat Artystyczny Tonight i nadawana będzie w poniedziałki o godz. 21.00 począwszy od 4 stycznia 2016 roku.

Z kolei w cyklu „Wynalazcy przyszłości” widzowie poznają wynalazki z najróżniejszych dziedzin, które mają szansę zmienić nasz świat w najbliższych latach jak C-Eye (Cyber oko), rozwiązanie pozwalające osobom sparaliżowanym na porozumiewanie się z otoczeniem czy Scubaphone - urządzenie umożliwiające swobodne rozmawianie pod wodą. Gospodarzami programu będą: Aleksandra Ziembińska-Buczyńska (naukowiec, mikrobiolog) oraz Marek Kotelnicki (wspiera nowe projekty przedsiębiorców).

„Wynalazców przyszłości” produkuje ATM Grupa. Liczącą 10 odcinków serię oglądać będzie można w Canal+ Discovery w środy o godz. 21.00. Premiera 6 stycznia 2016 roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]