Škoda stawia na wynajem długoterminowy aut, rusza kampania promująca usługę

Pod hasłem „Czas na relaks ze Škoda Najem All Inclusive” ruszyła kampania promująca nową ofertę najmu długoterminowego Škody.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Škoda stawia na wynajem długoterminowy aut, rusza kampania promująca usługę

Działania marketingowe są prowadzone przez markę w telewizji, digitalu i kanałach social media. Stworzony został także dedykowany landing page nowej usługi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koda-enyaq-iv-moj-elektryczny-suv ##

Rodzinna wycieczka, załatwianie spraw w mieście czy wypad z przyjaciółką. Spot reklamowy przedstawia sytuacje, w których użytkownicy samochodu w usłudze Škoda Najem All Inclusive nie muszą martwić się o auto i mają czas dla siebie. Lektor komentuje: „Ty masz przyjemność korzystania z nowego samochodu i czas na wszystko, co ważne, a my dbamy o całą resztę”.

Według badania przeprowadzonego przez Opinia24 na zlecenie Škody, aż 78 proc. Polaków do tej pory nie spotkało się z ofertą najmu długoterminowego aut dla klientów indywidualnych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koda-usluga-car-access-umozliwiajaca-dostawe-kurierska-wprost-do-samochodu ##

- W naszej nowej kampanii wzięliśmy pod uwagę zmieniające się zachowania klientów Škody. Obserwowany przez nas trend to chęć wiązania się z autem na krótszy termin. Wiele osób zamiast kupować samochód, woli z niego po prostu korzystać. Hasło naszej nowej usługi: „Czas na relaks ze Škoda Najem All Inclusive” bardzo dobrze obrazuje jej zalety - mówi Łukasz Matyla, kierownik zespołu ds. komunikacji i CRM marki Škoda.

Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej