PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Škoda po raz pierwszy używa w spocie reklamowym technologii Dolby Atmos
Škoda po raz pierwszy używa w spocie reklamowym technologii Dolby Atmos
Škoda w kampanii celebruje współpracę z TOPR
Škoda w kampanii celebruje współpracę z TOPR
"Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich" w nowej kampanii Škody
Škoda rusza z globalnym przetargiem reklamowym
Skoda ma nowe logo. Pojawi się na autach w 2024 roku
Škoda stawia na wynajem długoterminowy aut, rusza kampania promująca usługę
Škoda stawia na wynajem długoterminowy aut, rusza kampania promująca usługę
We Francji samochody Skody pojawiają się w reklamach konkurencji
We Francji samochody Skody pojawiają się w reklamach konkurencji
Škoda po raz 19. głównym partnerem Tour de France, będzie z tej okazji kampania
Nowa Škoda Fabia promowana w kampanii „Stylowa rewolucja”
Nowa Škoda Fabia promowana w kampanii „Stylowa rewolucja”
Volkswagen rusza z globalnym przetargiem mediowym, budżetu broni PHD
Volkswagen rusza z globalnym przetargiem mediowym, budżetu broni PHD
Sprzedaż aut osobowych w Polsce wzrosła o 17,7 proc. Liderem Toyota, najpopularniejszy model to Corolla
Škoda testuje usługę Car Access umożliwiającą dostawę kurierską wprost do samochodu
Škoda testuje usługę Car Access umożliwiającą dostawę kurierską wprost do samochodu
Škoda Enyaq iV promowana w nowej kampanii „Mój elektryczny SUV” (wideo)
Prezes Škoda Auto nagrywa filmiki na platformie LinkedIn. Testuje w nich różne modele swoich aut
Barbara Kurdej-Szatan w kampanii Škody sprawdza, ile waży torebka w czasie zderzenia samochodu
Barbara Kurdej-Szatan w kampanii Škody sprawdza, ile waży torebka w czasie zderzenia samochodu
Sprzedaż nowych aut w Polsce wzrosła o 35 proc. Toyota miażdży konkurencję