Škoda w kampanii celebruje współpracę z TOPR

Marka samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska) w prowadzonej obecnie kampanii celebruje 17 lat współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym..

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Škoda w kampanii celebruje współpracę z TOPR

Kampania realizowana jest w telewizji, kinach oraz digitalu.

 

Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine wspólnie z domem produkcyjnym ONES.

Media zakupiła agencja PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem