Nowa kampania Škody przypomina, że wszyscy jesteśmy użytkownikami dróg. Niezależnie od tego, czy kierujemy samochodem, prowadzimy rower, spacerujemy lub zajmujemy miejsce pasażera, powinniśmy dbać o nasze wspólne bezpieczeństwo.
Najnowszy spot wideo ukazuje kierowcę i rowerzystów. Nie są to jednak zwykli użytkownicy drogi, ale manekiny z laboratorium naukowego pokazane w trakcie testów zderzeniowych. Uwaga manekinów jest rozproszona. Korzystanie z telefonu, odwracanie wzroku od trasy i interakcje z pasażerami sprawiają, że bohaterowie nie docierają bezpiecznie do domu.
Działania prowadzone są pod hasłem „Dzielimy razem drogę". Ich celem jest uświadamianie konieczności dbania o bezpieczeństwo zarówno podczas jazdy na rowerze, jak i w trakcie prowadzenia auta.

Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów PHD Media.











