Skoda w nowej kampanii edukuje o bezpieczeństwie (wideo)

Marka samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska) pod hasłem "Dzielimy razem drogę" rozpoczęła kampanię, której celem jest edukacja w zakresie bezpiecznych zachowań na drodze. Marka podkreśla, jak ważna jest odpowiednia koncentracja podczas jazdy oraz zadbanie o innych uczestników ruchu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Škody przypomina, że wszyscy jesteśmy użytkownikami dróg. Niezależnie od tego, czy kierujemy samochodem, prowadzimy rower, spacerujemy lub zajmujemy miejsce pasażera, powinniśmy dbać o nasze wspólne bezpieczeństwo.

Najnowszy spot wideo ukazuje kierowcę i rowerzystów. Nie są to jednak zwykli użytkownicy drogi, ale manekiny z laboratorium naukowego pokazane w trakcie testów zderzeniowych. Uwaga manekinów jest rozproszona. Korzystanie z telefonu, odwracanie wzroku od trasy i interakcje z pasażerami sprawiają, że bohaterowie nie docierają bezpiecznie do domu. 

Działania prowadzone są pod hasłem „Dzielimy razem drogę". Ich celem jest uświadamianie konieczności dbania o bezpieczeństwo zarówno podczas jazdy na rowerze, jak i w trakcie prowadzenia auta.

Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów PHD Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"