Škoda przedłuża umowę z Tour de France

Po dwóch dekadach bycia oficjalnym głównym partnerem Tour de France, Škoda przedłuża współpracę do 2028 roku. Odnowiona umowa z Amaury Sport Organisation obejmuje również Tour de France Femmes avec Zwift oraz 18 innych międzynarodowych imprez kolarskich, w tym pięć wyścigów wyłącznie dla kobiet.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Škoda przedłuża umowę z Tour de France

– Wspieranie misji wiodącego na świecie organizatora wyścigów A.S.O. jest dla nas zaszczytem i przywilejem. W końcu zaczynaliśmy prawie 130 lat temu jako firma produkująca rowery, a kolarstwo jest dziś pasją wielu naszych klientów, którzy eksplorują codzienność na dwóch kółkach. Od 20 lat jesteśmy głównym partnerem i dostawcą samochodów dla Tour de France, więc logiczne jest, że teraz rozszerzamy naszą współpracę i wspieramy rosnące portfolio imprez – zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet, profesjonalistów i amatorów. Chcemy pomóc A.S.O. i społeczności kolarskiej inspirować ludzi do osiągania indywidualnych celów, pracy zespołowej i uczciwości – mówi Klaus Zellmer, CEO Škoda Auto.

Škoda wesprze 20 międzynarodowych zawodów kolarskich do 2028 roku

Współpraca z organizatorami wydarzeń sportowych A.S.O., Unipublic i GFR1 obejmuje zawody kolarskie zarówno mężczyzn jak i kobiet, w tym La Vuelta w Hiszpanii, belgijskie klasyki La Flèche Wallonne i Liège-Bastogne-Liège i inne. Na mocy umów podpisanych przez dyrektora generalnego A.S.O. Yanna Le Moënnera, dyrektora Tour de France Christiana Prudhomme'a, dyrektora ds. mediów i partnerstwa Juliena Goupila, CEO Škoda Auto Klausa Zellmera oraz członka zarządu Škoda Auto ds. sprzedaży i marketingu Martina Jahna, Škoda Auto i A.S.O. podkreślają swoje zaangażowanie w zrównoważoną mobilność.

Škoda Auto i A.S.O. zobowiązały się do elektryfikacji flot pojazdów przeznaczonych na wszystkie wyścigi objęte umowami. Organizatorzy imprez kolarskich będą mieli do dyspozycji nawet do 250 w pełni elektrycznych lub hybrydowych modeli Škody. W tym roku marka wspiera Tour de France już po raz 21. W pełni elektryczny model Enyaq oraz Škoda Superb, będąca hybrydą typu plug-in, posłużą jako „czerwone samochody” - mobilne centra dowodzenia dla organizatorów i dyrektora wyścigu Christiana Prudhomme'a. Dodatkowo, producent będzie sponsorem zielonej koszulki dla lidera klasyfikacji punktowej i ponownie wykona kryształowe trofea dla zwycięzców.

Škoda kontynuuje również współpracę z Tour de France Femmes avec Zwift. Od pierwszego wydarzenia w 2022 roku Škoda zapewnia flotę pojazdów, sponsoruje zieloną koszulkę i projektuje trofeum dla zwycięzcy klasyfikacji punktowej. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"