W nowej kampanii Lidla Karol Okrasa z Darią Ładochą, koniec współpracy z Dorotą Wellman

Lidl Polska rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”, w której razem z kucharzem Karolem Okrasą, od paru lat reklamującym te sklepy, występuje blogerka i dziennikarka kulinarna Daria Ładocha. Lidl zakończył natomiast półtoraroczną współpracę reklamową z Dorotą Wellman.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
W nowej kampanii Lidla Karol Okrasa z Darią Ładochą, koniec współpracy z Dorotą Wellman

- Zdajemy sobie sprawę, że dania przyrządzane w zaciszu domowej kuchni nie mogą być już wyłącznie smaczne - mają nie tylko zaspokajać głód, ale także potrzeby wyższego rzędu. Czas odkryć zupełnie inny świat świadomego gotowania - humusu, tofu, soków jednodniowych, koktajli z jarmużu i zdrowych przekąsek. Z drugiej strony nadal cenimy tradycyjną kuchnię i dania oraz produkty, które znamy jeszcze z dzieciństwa. Nową koncepcją zmuszamy do myślenia, jaka jest nasza kuchnia - tradycyjna czy nowoczesna? - opisuje nową akcję Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager w Lidl Polska.

W nowej kampanii kuchnię tradycyjną będzie reprezentował Karol Okrasa, a nowoczesną - Daria Ładocha. W zeszłym tygodniu ruszyła teaserowa odsłona tej akcji.

Okrasa w reklamach Lidla występuje od połowy 2012 roku, przez pierwsze trzy lata przede wszystkim razem z Pascalem Brodnickim, a od września 2015 roku - z dziennikarką TVN Dorotą Wellman. Daria Ładocha jest autorką bloga Mamałyga.org i dwóch książek kulinarnych, prowadzi programy kulinarne m.in. w Kuchnia+. W ub.r. wystąpiła w kampanii reklamowej serów Apetina, a także w emitowanej obecnie edycji programu „Agent” w TVN.

 

grafika

Start nowej kampanii oznacza zakończenie poprzedniej, z udziałem Karola Okrasy i Doroty Wellman, utrzymanej w konwencji talk-show o tematyce kulinarnej. Ostatnie reklamy z tej akcji pokazano pod koniec ub.r. Jesienią ub.r. Wellman osobno reklamowała też produkty marek własnych Lidla, natomiast od tygodnia trwa kampania z udziałem Okrasy wspierająca promocję Lidla z figurkami Stikeez dla dzieci.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ker-lidl-w-reklamie-z-dorota-wellman-zacheca-dzieci-do-zlych-zachowan ##

 

Za kreację reklam Lidla odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów