Grupa Onet przekształciła Sympatiaplus.pl w Kochaj.pl

Serwis randkowy Sympatiaplus.pl (należący do Grupy Onet-RAS Polska) został przekształcony w Kochaj.pl. Zachowano wszystkie dane dotychczasowych użytkowników witryny.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Grupa Onet przekształciła Sympatiaplus.pl w Kochaj.pl

W serwisie wraz ze zmianą nazwy pojawiła się nowa szata graficzna oraz dodatkowe funkcjonalności. Ponadto udostępniono mobilną wersję witryny.

Na stronie zachowano wszystkie dotychczasowe informacje jej zarejestrowanych użytkowników, w tym dane loginowe oraz wyniki testu i dopasowania z innymi osobami. Dalej obowiązują też wykupione wcześniej pakiety Premium i SuperPremium. Zmieniły się natomiast opisy wyniku testu i stopnia dopasowań z innymi użytkownikami.

Serwis SympatiaPlus.pl ruszył w lutym 2013 roku, zastąpił witrynę StworzeniDlaSiebie.pl. jest oparty na certyfikowanym teście dopasowania, mający ułatwiać użytkownikom poznawanie tylko podobnych do nich osób, z którymi mają szansę na trwały związek.

Do Grupy Onet-RAS Polska należy też serwis randkowy Sympatia.onet.pl. Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. wszystkie strony i aplikacje internetowe wydawcy zanotowały 20,08 mln realnych użytkowników i 2,63 mld odsłon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska