SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koniec “tv2Tygodnika”, Cyfrowy Polsat stawia na internet i aplikacje mobilne

Cyfrowy Polsat zawiesił wydawania swojego magazynu telewizyjnego “tv2Tygodnik”. Powodem tej decyzji było ogłoszeniem upadłości przez partnera strategicznego projektu - spółkę Media Marketing Distribution (MMD).

Firma MMD odpowiadała za produkcję “tv2Tygodnika”, w tym jego druk oraz za pozyskiwanie reklamodawców dla niego. Natomiast przygotowaniem pisma od strony redakcyjnej zajmowało się wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska.

- Nasz strategiczny partner, spółka MMD, nie wywiązał się z umowy, nie generował oczekiwanych przychodów reklamowych i finalnie ogłosił upadłość. Celem uruchomienia „tv2Tygodnika” było zwiększenie satysfakcji abonentów z naszych usług oraz zaproponowanie im narzędzia ułatwiającego korzystanie z oferty platformy. Cyfrowy Polsat nigdy nie dążył do rozwoju działalności na rynku prasowym, dlatego nie widzimy aktualnie możliwości kontynuowania projektu samodzielnie. Zgodnie z naszą długofalową strategią stawiamy na rozwój usług internetowych - mówi Dominik Libicki, prezes  Cyfrowego Polsatu.

“tv2Tygodnik” ukazywał się co dwa tygodnie od połowy października br. W magazynie znaleźć można było m.in. program telewizyjny ok. 80 stacji, artykuły o gwiazdach i serialach oraz informacje o usługach platformy. Pismo było darmowe dla abonentów Cyfrowego Polsatu i miało utrzymywać się z reklam i dołączanych do niego próbek i kuponów rabatowych (więcej na ten temat).



Na okładce pierwszego wydania „tv2Tygodnika” znalazła się Kasia Cichopek

Początkowo tytuł dystrybuowany był do wszystkich abonentów platformy, którzy wyrazili chęć jego otrzymywania, a jak informuje Libicki było to 1,5 mln osób. Potem operator zdecydował o jego wysyłaniu jedynie wybranej grupie klientów. Spółka nie podała jednak nigdy, ile wynosi nakład magazynu. Ostatni numer “tv2 tygodnika” dostarczony zostanie abonentom w tym tygodniu.

- Będziemy pracować nad wznowieniem magazynu w nowym kształcie, co uwarunkowane jest nawiązaniem współpracy z wiarygodnym, rzetelnym i doświadczonym w prowadzeniu tego typu projektów prasowych partnerem - informuje Libicki.
 
Jak podano w komunikacie, z uwagi na coraz większą popularność urządzeń mobilnych i rosnące zapotrzebowanie na dostęp do usług elektronicznych, Cyfrowy Polsat jeszcze w czerwcu br. udostępni swoim klientom spersonalizowany elektroniczny przewodnik po programach dostarczany bezpłatnie na skrzynkę e-mail użytkownika. Natomiast w drugiej połowie roku uruchomiona zostanie bezpłatna aplikacja z programem telewizyjnym na urządzenia mobilne, takie jak iPhone’y, iPady oraz wszelkiego rodzaju tablety i smartfony.

Cyfrowy Polsat na koniec I kwartału br. miał 3,47 mln abonentów.

Dołącz do dyskusji: Koniec “tv2Tygodnika”, Cyfrowy Polsat stawia na internet i aplikacje mobilne

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pioge7
nic nie zastąpi wydania papierowego
odpowiedź
User
byly CP
I to jest cały Polsat, który wypina się na swoich klientów. Jak najwięcej zabrać ludziom, jak najmniej dać.
Byłem w polsacie, płaciłem prawie 80 zł za kanały polsatowskie - sport, ogólne i film. Teraz jestem w N i płacę dużo mniej, bo 59 zł za takie same kanały !!!

Polecam N !
odpowiedź
User
Jerry B
I znowu coś nie wyszło Adasiowi W. Najpierw nie umiał utrzymać projektów kolorowych w Agorze (m.in. Wiedza i Życie), potem - jako "fachowca" - wziął go do siebie ślepy Woźniak z Bauera. Tam Adaś narozrabiał tak, że Bauerowskie pisma telewizyjne do dziś nie mogą się podźwignąć. A Adaś czmyhnął do Springera, któremu najpierw załatwił magazyn abonentów Cyfry+, a potem - gdy C+ wycofał się z umowy - magazyn cyfrowego Polsatu. Ciekawe, kogo teraz załatwi nasz pan "fachowiec"?
odpowiedź