Kosmita w kampanii OC i AC w mBanku (wideo)

W telewizji i internecie startuje kampania reklamowa ubezpieczenia OC i AC oferowanego przez mBank. Akcję przygotowały agencja reklamowa Ambasada Brand Communication i dom mediowy MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania OC i AC w mBanku podkreśla, że gwarantuje on najniższe ceny tego ubezpieczenia i umożliwia rozłożenie płatności na raty, a jeśli znajdzie się tańszą ofertę, zwraca różnicę w cenach. W reklamie, rozgrywającej się w samochodzie, kierowca okazuje się kosmitą, który nie słyszał o tej ofercie.

W poprzednich spotach OC i AC w mBanku, utrzymanych w podobnej konwencji, występowali święty Krzysztof (obejrzyj to) i drwale (zobacz).

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVN - kanał główny i tematyczne, Canal+, Polsat Sport, Polsat News, AXN) oraz internecie (m.in. reklamy w największych portalach i mailingi).

Kreację kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG. Akcja potrwa przez pięć tygodni, a na dalszą część roku są zaplanowane jej kolejne odsłony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji