Krzysztof Hołowczyc i Maciej Wisławski wspierają kampanię „Wyprzedzamy nowotwór"

Krzysztof Hołowczyc i Maciej Wisławski dołączyli do grona zawodników, którzy na rajdowych trasach wspierają kampanię „Wyprzedzamy nowotwór”. Na trasę 76. Rajdu Polski ruszyli z naklejką z logo akcji i Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Hołowczyc i Maciej Wisławski wspierają kampanię „Wyprzedzamy nowotwór"
Krzysztof Hołowczyc i Maciej Wisławski

Akcja „Wyprzedzamy nowotwór” organizowana jest przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Wspiera ją Polski Związek Motorowy, automobilkluby i zawodnicy. Kampania zwraca uwagę na problem zbyt późnego diagnozowania choroby nowotworowej u dzieci.

Kampanię wspierają wszyscy zawodnicy HRSMP (Historyczne Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski) i wiele załóg startujących w RSMP (Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski ). W czasie 76. Rajdu Polski do akcji przyłączyli się byli kierowcy rajdowi, Krzysztof Hołowczyc i Maciej Wisławski.

- Zawsze chętnie łączymy sport z dobroczynnością, więc gdy dostaliśmy propozycję wsparcia kampanii nie wahaliśmy się ani chwili. A jeśli rzeczywiście z diagnostyką nowotworów u dzieci jest tak źle, to każda taka akcja jest na wagę złota – mówi Krzysztof Hołowczyc.

W tym roku w Rajdzie Polski wystartowało ponad 100 załóg, w tym kilkanaście samochodów historycznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS