Kamil Glik kolejnym piłkarzem promującym Kubuś Waterrr Sport

Kamil Glik jako kolejny zawodnik piłkarskiej reprezentacji Polski został bohaterem akcji „Rusz się z Kubusiem!” promującej funkcjonalną wodę smakową dla dzieci Kubuś Waterrr Sport (produkowaną przez Maspex Wadowice).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kamil Glik kolejnym piłkarzem promującym Kubuś Waterrr Sport

Kampania zaczęła się pod koniec marca br., jej pierwszymi ambasadorami zostali Kamil Grosicki, Michał Pazdan i Bartosz Kapustka. Obecnie do tej grupy dołączył Kamil Glik.

Wizerunki wszystkich zawodników znalazły się na opakowaniach wody Kubuś Waterrr Sport. Ponadto biorą oni udział w akcji „Rusz się z Kubusiem!” zachęcającej dzieci do aktywności fizycznej.

- Aktywność fizyczna od najmłodszych lat ukształtowała mnie nie tylko jako piłkarza, ale przede wszystkim jako człowieka. Teraz razem z chłopakami możemy wykorzystać to, że dzieciaki nam kibicują i zachęcać je do aktywności fizycznej razem z Kubusiem - komentuje Kamil Glik.

W ramach akcji „Rusz się z Kubusiem!” marka Kubuś Waterrr Sport jest obecna na wydarzeniach sportowych dla dzieci, m.in. podczas biegów półmaratońskich i maratońskich, turniejów tenisowych i piłki ręcznej. W czerwcu i wrześniu w sześciu miastach odbędzie się cykl imprez biegowych Kubuś Waterrr Run dla uczniów szkół podstawowych.

Towarzyszą temu działania reklamowe w telewizji oraz internecie (m.in. w social media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej