Kulinarna „Polska Molskiej” jesienią w TVP HD

„Polska Molskiej” to nowy program podróżniczo-kulinarny, który został wyprodukowany dla kanału TVP HD. Jesienią stacja pokaże m.in. zrekonstruowany cyfrowo serial „Alternatywy 4”.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Prowadzącą podróżniczej produkcji „Polska Molskiej” jest Małgorzata Molska. W każdym odcinku programu zaprezentuje ona najatrakcyjniejsze turystycznie miejsca w Polsce i zachęci do aktywnego wypoczynku (m.in. wspinaczki, kitesurfingu czy jazdy konnej).

Małgorzata Molska odwiedzi lokalne bary i restauracje oraz porozmawia z ludźmi o kuchni regionalnej. Widzowie „Polski Molskiej” zapoznają się również z wiedzą o wpływie mniejszości narodowych i historii na kształt współczesnych potraw. Telewizja Polska na razie nie informuje, kiedy rozpocznie emisję tej produkcji.

Jesienią TVP HD wyemituje najpopularniejsze seriale i filmy, m.in. zrekonstruowane „Alternatywy 4”, „Deja vu”, „Pułkowik Kwiatkowski” czy „Rejs”. Pojawi się także nowy komediowy serial TVP „O mnie się nie martw”. Na antenę powrócą z premierowymi odcinkami produkcje Telewizji Polskiej takie jak „Ojciec Mateusz” i „Komisarz Alex”.

Widzowie oglądać będą mogli również programy kulinarne Roberta Makłowicza, Karola Okrasy i Teo Vafidisa, a także rozrywkowe z „The Voice of Poland”.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska