Kusząca lodówka z Michelem Moranem reklamuje hummus od Lisnera (wideo)

W nowej kampanii reklamowej przekąsek Lisner z udziałem Michela Morana promowany jest hummus. Akcję przygotowały agencja reklamowa GPD Agency i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kusząca lodówka z Michelem Moranem reklamuje hummus od Lisnera (wideo)

Głównym bohaterem spotu jest głodny mężczyzna, który wieczorem bezskutecznie opiera się pokusie zjedzenia przekąski z lodówki - je hummus marki Lisner. Partnerka wytyka mu brak silnej woli, za to Michel Moran podkreśla, że to tylko hummus - lekka i smaczna przekąska.

Michel Moran, kucharz szerzej znany głównie z programu „Masterchef” w TVN, w reklamach marki Lisner występuje od dwóch lat. W pierwszym spocie wcielił się w dostawcę pizzy, a w kolejnym - w pracownika samochodu gastronomicznego.

Nowa kampania promująca markę Moran jest realizowana przede wszystkim w telewizji.

Kreacją reklam zajęła się agencja reklamowa GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem