SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„L’Officiel Polska” z Katarzyną Tusk i Larą Gessler. Większy nakład i kwartalny cykl wydawniczy

W sprzedaży ukazał się drugi numer magazynu o modzie „L’Officiel Polska” (Kustra Group) z grafiką René Gruau na okładce. Wydawca zwiększył nakład pisma do 50 tys. egzemplarzy, a autorkami tekstów zostały Katarzyna Tusk i Lara Gessler.

Magazyn „L’Officiel” (pełna nazwa francuskiej wersji pisma brzmi: „L'Officiel de la couture et de la mode de Paris”) jest wydawany we Francji od 1921 roku i w tym roku świętuje jubileusz 95-lecia swojego istnienia. Obecnie ma ponad 30 zagranicznych edycji - ukazują się one m.in. w Niemczech, Rosji, Włoszech, Holandii, Japonii, Chinach, Brazylii, Grecji, na Litwie i w Meksyku.

W Polsce licencję na wydawanie tytułu uzyskała firma Kustra Group, a magazyn zadebiutował w październiku ub.r. Po sukcesie pilotowego wydania wydawca przyjął stały kwartalny cykl wydawniczy oraz podwyższył nakład do 50 tys. egzemplarzy.

Czytelnicy pisma w drugim numerze znajdą m.in. sylwetkę René Gruau, wywiady z Tomem Fordem, Donatellą Versace i Davidem Koma, a także rozmowę z Grażyną Kulczyk o jej szwajcarskim muzeum. W numerze „L’Officiel” znalazły się także artykuły Katarzyny Tusk, Lary Gessler i MaRiny.

- Tytuł spotkał się z doskonałym przyjęciem, właśnie ze względu na kontent. Dlatego wysoka sprzedaż to dla nas ogromna satysfakcja. To znaczy, że można u nas robić coś najwyższej jakości. Tej linii będziemy się trzymać. Nie chcemy wpaść w pułapkę, w którą wpadły właściwie wszystkie magazyny z wyższej półki na naszym rynku, stając się ‘podsumowaniem minionych 30 dni w internecie’ - nie będziemy powielać trendów, o których wszyscy już słyszeli - mówi Sebastian Kustra, wydawca i dyrektor Kustra Group.

Magazyn dostępny będzie w salonach prasowych. Na 2017 rok w cyklu kwartalnym zaplanowano jeszcze kolejne trzy numery. Wydawca zapowiada też edycje specjalne. Redaktorem naczelnym pisma jest Ewelina Kustra.

Sprzedaż drugiego numeru „L’Officiel Polska” wspiera kampania promocyjna w prasie, radiu, internecie, outdoorze i kinach.

Dołącz do dyskusji: „L’Officiel Polska” z Katarzyną Tusk i Larą Gessler. Większy nakład i kwartalny cykl wydawniczy

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maaka
50 tys.? dawno się tak nie uśmiałam
odpowiedź
User
Maggie
WOW! Ta okładka jest obłędna.
odpowiedź
User
x
Gdzie wyniki sprzedazy? Dlaczego redaktor WM pisze, ze pierwszy numer byl "sukcesem"? Na podstawie jakich danych? Czy Ewelina moze odpowiedziec dlaczego ekipa tworzaca pierwszy numer rozstala sie z nia i nie przygotowywala juz drugiego? Czy mozemy sie dowiedziec ile jeszcze numerow zgodnie z zapisem licencyjnym MUSI sie ukazac bez wzgledu na wyniki sprzedazy?
odpowiedź