„Lekko nie będzie” - wspólny projekt Ipli i youtubera Tomasza Działowego

Youtuber Tomasz „Gimper” Działowy prowadzi na Ipli nowy program „Lekko nie będzie” inspirowany telewizyjny formatami typu talk show.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Lekko nie będzie” - wspólny projekt Ipli i youtubera Tomasza Działowego
Tomasz Działowy, fot. Polsat

Formuła programu „Lekko nie będzie” opiera się na szybkich rozmowach oraz zadaniach, które gość i prowadzący wykonują wspólnie. W studiu Ipli pojawiają się polscy youtuberzy.

- Telewizja coraz bardziej przenika się z Internetem, a tworzenie profesjonalnych treści kierowanych do użytkowników Internetu jest naturalnym kierunkiem, dlatego postanowiliśmy zaangażować się w produkcję nowego talk show, który stanowi nową jakość rozrywki internetowej, stworzonej jako odpowiedź na oczekiwania widzów IPLI - mówi Grzegorz Janczura, dyrektor pionu projektów internetowych w Cyfrowym Polsacie.

Cykl obejmuje 12 odcinków i jest produkowany przez zespół Ipli. Pierwsze trzy odcinki programu „Lekko Nie Będzie” wyświetlono w YouTube ponad 1,7 mln razy. Kolejne materiały trafią najpierw do Ipli, a następnie pojawią się także w YouTube.

We wrześniu br. Ipla jako serwis www miała 2,03 mln użytkowników, 17,71 mln odsłon oraz dwie godziny i 31:28 minuty; jako aplikacja mobilna - 693 tys. użytkowników, 22,56 mln odsłon oraz trzy godziny i 25:14 minuty, a jako aplikacja desktopowa zanotowała 354,3 tys. użytkowników.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK