Lemur Arkadiusz Jakubik reklamuje Plusikowe w iPlusie (wideo)

W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa Plusikowego w iPlusie. Akcję z udziałem Arkadiusza Jakubika przygotowały firmy Young & Rubicam i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Plusikowego podkreśla, że w ramach tej oferty przy przedłużaniu lub podpisywaniu nowej umowy w iPlusie dostaje się do 200 zł. W spocie aktor Arkadiusz Jakubik bezskutecznie próbuje zaprezentować, jak z dwóch banknotów 100-złotowych zrobić… lemura.

Przypomnijmy, że Plusikowe od połowy stycznia jest dostępne w różnych taryfach Polkomtela (więcej o tej promocji). Dla klientów MixPlusa ofertę tę reklamuje kampania w stylu filmu sensacyjnego (zobacz ten spot), a dla klientów Plusa i Plusa dla Firm – reklamy z udziałem kabaretu Mumio i Joanny Kurowskiej (zobacz te spoty).

Akcja reklamująca Plusikowe w iPlusie od 21 stycznia obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie, informacyjne i tematyczne), prasę (dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, tygodniki i dwutygodniki z segmentu people, miesięczniki) oraz internet. Kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja reklamowa Young & Rubicam, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu