Bajkowa sypialnia od rodziców dla córek w reklamie Leroy Merlin (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa sklepów budowlanych Leroy Merlin z serii „Bohater domu”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Engine, Dynamo, Delapost Warsaw, Rytmika, Starcom i Mets.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bajkowa sypialnia od rodziców dla córek w reklamie Leroy Merlin (wideo)

Reklamy z kampanii opowiadają o Marcie i Adamie, którzy na potrzeby swoich córek mocno przearanżowali swoją sypialnię: kobieta zbierała pomysły od dziewczynek, a mężczyzna zajął się realizacją, od budowy mebli po malowanie. W efekcie przestrzeń pomieszczenia stała się dla dzieci bajkowa.

Leroy Merlin od paru lat prowadzi kampanie z cyklu „Bohater domu” pokazujące, jak różni ludzie zmieniają swoje domy i mieszkania. Z kolei w poprzedniej akcji reklamowej firmy, promującej urodzinową loterię, wystąpił trener piłkarskiej reprezentacji Polski Adam Nawałka.

Nowa kampania będzie realizowana w telewizji oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Engine. Spot - nakręcony przez Krzysztofa Wiśniewskiego, a wyreżyserowany przez Tomasza Okulicza - wyprodukował dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją zajął się Delapost Warsaw, a udźwiękowieniem - Rytmika. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowem Mets (internet) i Starcom (pozostałe media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek