SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Liczą się ludzie” - życiowe marzenia w kampanii ING Banku Śląskiego (wideo)

ING Bank Śląski rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Liczą się ludzie”. Akcję przygotowały firmy Brain, Gong i Lowe Media.

W wizerunkowym spocie ING Banku Śląskiego osoby w różnym wieku i sytuacji życiowej - od przedszkolaków do staruszków - opowiadają krótko o swoich marzeniach i planach. Wypowiedzi podsumowuje Marek Kondrat, od wielu lat ambasador reklamowy banku, stwierdzając, że warto snuć takie plany, a jeszcze lepiej je realizować.

W ramach kampanii uruchomiona została strona internetowa Liczasieludzie.pl, na której oprócz bohaterów spotu o tym, co chcieliby zrobić w życiu, opowiadają krótko znani blogerzy, m.in. Łukasz Jakóbiak, Przemysław Pająk, Artur Kurasiński, Monika Mikowska oraz Anna i Marcin Nowakowie. Ich wypowiedzi są uzupełnione grafikami przygotowanymi przez rysowników i ilustratorów. W serwisie niedługo zacznie się konkurs na ciekawe plany i marzenia.

 

Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, za działania w internecie odpowiada agencja Gong, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media.

Dołącz do dyskusji: „Liczą się ludzie” - życiowe marzenia w kampanii ING Banku Śląskiego (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Serio?
A skąd wirtualnemedia.pl ma takie doniesienia, że to niby GoldenSubMarine odpowiada za digital? Śmiechu warte...
odpowiedź
User
Adam
Hm.. nie uważacie, że akcja łudząco podobna do tej organizowanej przez Idea Expert (dla większej idei)? tylko tutaj chodziło o oszczędzanie…
odpowiedź
User
Lili
Reklamę "sweter od Marylki" zdjąć !!!!
Najgorsza reklama w TV.
Wcześniejsze dotyczące banku OK.
odpowiedź