Szefowie Animexu, Indrolu i Skiby promują ofertę mięsną Rzeźnik w sklepach Lidl (wideo)

Lidl Polska rozpoczął kolejną odsłonę kampanii z udziałem dostawców różnych produktów do sklepów tej sieci. W nowych reklamach, promujących ofertę mięsną Rzeźnik, występują menedżerowie z kierownictwa firm Animex, Indrol i Zakłady Mięsne Skiba.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Szefowie Animexu, Indrolu i Skiby promują ofertę mięsną Rzeźnik w sklepach Lidl (wideo)

W kampanii menedżerowie firm Animex, Indrol i Zakłady Mięsne Skiba opisują, jak duże znaczenie przykładają do standardów produkcji żywności dostarczanej do sklepów Lidl.

W spotach prezentowane są niektóre z tych produktów. Reklamy kończą się hasłem „Prosto od sprawdzonych dostawców” oraz informacją o ofercie Rzeźnik - Codzienna Dostawa, w ramach której w sklepach Lidl dostępne są produkty mięsne.

 

Jest to kolejna odsłona kampanii z dostawcami różnych produktów do sklepów Lidl. W poprzedniej promowano ofertę owoców i warzyw Ryneczek Lidla.

W jednej z tamtych reklam wystąpił przedsiębiorca, któremu zarzucono, że nie udzielił pomocy pracującej u niego nielegalnie Ukrainki, która doznała udaru. Szybko po ujawnieniu tej informacji Lidl wycofał reklamy z jego udziałem.

 

Działania reklamowe Lidla są prowadzone m.in. w telewizji, internecie, na outdoorze oraz w samych sklepach tej sieci. Jednocześnie firma prowadzi kampanię pod hasłem „Dobrze spotkać się w Święta” związaną z Wielkanocą, a w marcu zachęcała też do zakupów w soboty, w związku z zakazem handlu w dwie niedziele.

 

Za kreację i produkcję reklam Lidla odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Marketing pod jednym dachem. Dlaczego warto łączyć kreację, produkcję i logistykę?
Materiał reklamowy

Marketing pod jednym dachem. Dlaczego warto łączyć kreację, produkcję i logistykę?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii