Lidl ze spotem à la „Jeden z dziesięciu” i odpowiedzią na „Tarczę Antyinflacyjną” Biedronki

Do emisji trafił wizerunkowy spot niskich cen w sklepach Lidl kojarzący się z teleturniejem „Jeden z dziesięciu”. Lidl w reklamach produktowych podkreśla, że „chroni polskie rodziny przed inflacją”, a na portalu nawiązuje do promocji „Tarcza Antyinflacyjna” w Biedronce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Lidl ze spotem à la „Jeden z dziesięciu” i odpowiedzią na „Tarczę Antyinflacyjną” Biedronki
Reklama Lidla kojarząca się z "Jednym z dziesięciu"

W wizerunkowej reklamie sieci sklepów Lidl prezenter przypominający Tadeusza Sznuka (wyglądem, ubiorem i sposobem trzymania karteczek z pytaniami) pyta uczestnika, co musiałoby się stać, żeby Lidlowe ceny przestały być niskie.

Uczestnik przyznaje, że nie wie, co okazuje się prawidłową odpowiedzią. W spocie z teleturniejem „Jeden z dziesięciu”, emitowanym w TVP od 28 lat, kojarzy się również wystrój studia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-20-lat-w-polsce-praca-opinie-pensje,7169870974711937a ##

Plansza końcowa reklamy podkreśla, że „Lidlowe ceny są niskie, choćby nie wiem co!” oraz że „Lidl chroni polskie rodziny przed inflacją”.

 

Lidl odpowiada Biedronce: chronimy przed inflacją nie tylko do czerwca

Napis „Lidl chroni polskie rodziny przed inflacją” jest też wyświetlany na pasku u dołu ekranu w grafikach końcowych w spotach produktowych.

 

Komunikat odsyła do serwisu internetowego Lidla, w którym slogan jest dłuższej wersji: „Lidl chroni polskie rodziny przed inflacją. Nie tylko do czerwca”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/promocja-piwo-lidl-biedronka,7169870521309313a ##

To jasna aluzja do rozpoczętej przez Biedronkę w połowie kwietnia promocji „Tarcza Antyinflacyjna”, w ramach której sieć zobowiązała się do niepodwyższania do końca czerwca cen 150 popularnych produktów z różnych kategorii.

W zeszłym tygodniu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że podjął postępowanie wyjaśniające dotyczące promocji „Tarcza Antyinflacyjna”. - Skorzystanie z „Tarczy Biedronki Antyinflacyjnej” może być dla konsumentów nieopłacalne i uciążliwe. Sprawdzimy, jak klientom przedstawiane są benefity wynikające z promocji i zasady uczestnictwa w akcji - zapowiedział prezes UOKiK Tomasz Chróstny.

Natomiast Lidl w infografice podkreśla zalety swojej oferty cenowej, m.in. obniżkę cen ponad 3 tys. produktów w związku z wprowadzeniem z początkiem lutego tzw. tarczy antyinflacyjnej (obniżenia stawki VAT na produkty żywnościowe z 5 proc. do zera) oraz 341 obniżek cen stałego asortymentu od początku stycznia.

grafika

Za obsługę marketingową Lidl Polska odpowiadają GDP Agency (kreacja reklam) oraz Havas Media (planowanie i zakup mediów). Działania reklamowe firmy obejmują wszystkie kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię