Lidl przedłuża kampanię z Brodnickim i Okrasą (wideo)

Planowana pierwotnie na rok kampania reklamowa hipermarketów Lidl z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy będzie prowadzona dłużej. Sieć sklepów jest zadowolona z efektów akcji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Lidla z Pascalem Brodnickim i Karolą Okrasą zaczęła się w lipcu ub.r. od teaserowych reklam zapowiadających wielki pojedynek, natomiast od początku sierpnia zaczęto emitować spoty z kucharzami (przeczytaj i obejrzyj więcej). Kolejne reklamy pojawiały się co tydzień: promowały promocje dotyczące różnych produktów żywnościowych, a Brodnicki i Okrasa rywalizowali na przepisy kulinarne (zamieszczane w serwisie internetowym Lidla). Wiosną br. dołączył do nich cukiernik Paweł Małecki (więcej na ten temat).

Pierwotnie kampania była zaplanowana na 52 tygodniowe odsłony. Jednak w sierpniu i wrześniu br. była nadal prowadzona. W ostatnich reklamach Brodnicki i Okrasa pojedynkowali się w kuchni azjatyckiej i potrawach rybnych (patrz wideo poniżej).

Kampanię niezmiennie realizują agencje GPD Advertising (kreacja) GPD Studio Filmowe (produkcja spotów).

Jak informuje biuro prasowe Lidl Polska, akcja reklamowa Brodnickim i Okrasą jest kontynuowana ze względu na jej bardzo dobre wyniki oraz rozwijającą się formułę (kucharze mają nadal wiele przepisów do zaprezentowania). Firma nie informuje, do kiedy potrwa jeszcze ta kampania.

Według danych Kantar Media, cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska (bez internetu) w II połowie ub.r. wyniosły 166,1 mln zł, wobec 121,3 mln zł w I półroczu (zobacz szczegółowe dane), natomiast w I połowie br. - 171,1 mln zł (więcej na ten temat). W obu okresach Lidl był pod tym względem liderem wśród sieci sklepów (przy czym prowadził też działania reklamowe innych produktów niż żywność, bez udziału Brodnickiego i Okrasy).

W odpowiedzi na kampanię Lidla z kucharzami, jesienią ub.r. Tesco rozszerzyło współpracę z Robertem Makłowiczem - nie tylko występuje on w reklamach tych hipermarketów, lecz również znalazł się na opakowaniach niektórych artykułów żywnościowych marek własnych sieci (przeczytaj o tym więcej). Natomiast wiosną br. żywność dostępną w Biedronce reklamował Daniel Olbrychski (obejrzyj ten spot).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]