Lidl: kampania z Dorotą Wellman zakończona, bo spełniła założone cele

Kampania pod hasłem „Dorota, Karol i Goście” po półtora roku intensywnych działań dobiegła końca. - Kampania ta spełniła założone cele i zainspirowała Polaków do poszerzania swojej wiedzy i doskonalenia umiejętności kulinarnych - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager w Lidl Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Od kilku dni sieć sklepów Lidl Polska prowadzi kampanię pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”. Z reklam zniknęła jednak Dorota Wellman, która w komunikacji tej marki pojawiała się regularnie od półtora roku. U boku Karola Okrasy zastąpiła ją Daria Ładocha.

Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager w Lidl Polska wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że po półtora roku intensywnych działań prowadzonych w ramach innowacyjnego formatu talk show łączącego edukację z rozrywką kampania „Dorota, Karol i Goście” dobiega końca. - Kampania ta spełniła założone cele i zainspirowała Polaków do poszerzania swojej wiedzy i doskonalenia umiejętności kulinarnych. To był kolejny krok w kierunku edukacji i zaangażowania Polaków do wspólnego, domowego gotowania. Chcieliśmy też pokazać, że gotowanie to nie tylko pasja do samego gotowania – to także fantastyczny sposób na spędzenie czasu z innymi, na rozmowę z bliskimi czy po prostu świetną zabawę w otoczeniu rodziny i przyjaciół. Zakończenie kampanii to jej naturalny etap - jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca – mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

Dodaje, że nowa ambasadorka Daria Ładocha to miłośniczka zdrowego żywienia, trenerka kulinarna, ekspert z dziedziny żywienia dzieci i zdrowej kuchni dla dorosłych. Swoją filozofię życia oraz przepisy kulinarne prezentuje na blogu. Żyje według zasady, że „jesteś tym co jesz”. Urodzona globtroterka poszukująca na przeróżnych szerokościach geograficznych inspiracji kulinarnych, profesjonalnej wiedzy.  - Zdrowa kuchnia to jej misja, tajska kuchnia to jej pasja. Daria prezentuje nowoczesne podejście do żywienia, Karol tradycyjne, stąd też nie przypadkowo to właśnie oni oboje są bohaterami nowej kampanii Lidl „Tradycyjnie czy nowocześnie” - podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (1)
Mono 555
9 lat temu

Obejrzalam... To chyba program o ,, Radziu,,:))) beznadzieja

besia
9 lat temu

Ta' wszystko wiedząca' pokazała jak pakować kosmetyki do bagażu podręcznego na lot samolotem.Miała rację że pojemność nie może przekraczać 100ml,ale spakowała wszystko do kosmetyczki. Gdyby ktoś się tym zasugerował to na lotnisku by wszystko zabrali. Kosmetyki pakuje się do przezroczystej torebki i wyjmuje z bagażu podręcznego przed kontrolą .

Marta
9 lat temu

Ten program to jest kompletne dno, nie wiem szczerze co ma te rzekome 2 mln co to oglądają!!!!

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek