Lightscape otrzymała ponad milion złotych z grantu Centrum Obsługi Przedsiębiorcy

Agencja Lightscape otrzymała grant badawczo-rozwojowy przyznawany przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy. Zostanie przeznaczony na prowadzenie prac badawczo-rozwojowych, z których wyniki będą wykorzystane do stworzenia autorskiej technologiioptymalizacji widoczności marek online. Wartość projektu to 1,3 mln zł.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Lightscape pracuje nad technologią optymalizacji i zarządzania widocznością marek online, uzyskiwaną za pomocą organicznych treści publikowanych na portalach zewnętrznych. Wartość projektu to 1,3 miliona złotych.

Nadzór nad nim poprowadzi związany z branżą venture capital Piotr Berliński, który w lipcu ubiegłego roku objął stanowisko CEO agencji.

– Dziś 39 proc. globalnego ruchu e-commerce pochodzi z wyszukiwarki. Również tam rozpoczyna się 93 proc. wszystkich aktywności w internecie. Równocześnie w wielu branżach tradycyjne działania reklamowe i SEO wiążą się z coraz większą konkurencją o uwagę użytkowników i koniecznością stałego zwiększania budżetu. W tym kontekście działania PR stają się szczególnie istotne, ponieważ pozwalają na budowanie świadomości i autorytetu marki. To, czego jednak do tej pory brakowało na rynku, to odpowiednia metodologia i narzędzia zarządzania tymi publikacjami. Co za tym idzie, niemożliwe było oszacowanie ich wpływu na widoczność marek w internecie.  Na tym problemie opieramy nasze prace badawcze - mówi Piotr Berliński. – Dotąd dostępne narzędzia skupiają się na procesie komunikacji z dziennikarzami, kupowaniem przestrzeni reklamowych czy monitorowaniem mediów. Wnioski z prac badawczych będą więc maksymalnie użyteczne z punktu widzenia biznesu – dodaje Berliński.

Weronika Seweryn, dyrektor zarządzająca Lightscape, pełni funkcję kierownika projektu, a Joanna Berlińska odpowiada za business development.

Konrad Kuźnicki w Lightscape

Do zespołu Lightscape jako head of IT dołączył Konrad Kuźnicki. Odpowiada za nadzór nad całokształtem prac programistycznych - tworzeniem narzędzi badawczych i monitorujących.

Pracował m.in. dla: Neckermann Polska, mBank Polska, Ryanair Ireland, Seemless, SEQR oraz GABI - amerykańskiej porównywarce ubezpieczeniowej online.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS