W ramach promocji, która zacznie się 8 maja, figurkę Stikeez otrzyma się w Lidlu za każde jednorazowe zakupy o wartości minimum 50 zł, a jeśli wśród kupionych produktów będą warzywa lub owoce - dostanie się jeszcze jedną figurkę. Do zdobycia są 24 różne figurki ze smerfami, promocja jest związana z premierą filmu „Smerfy. Poszukiwacze zaginionej wioski”.
Akcja potrwa od 4 czerwca lub wyczerpania zapasów figurek.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najwieksi-reklamodawcy-2017-roku-natur-produkt-zdrovit-volkswagen-group-polska-i-lidl-mocno-w-gore-w-dol-orange-polska-top10 ##
Pierwsza promocja, w której do wygrania były figurki Stikeez (symbolizujące warzywa i owoce), ruszyła w sklepach Lidl w lutym br. Była to reakcja na prowadzoną jesienią ub.r. przez Biedronkę akcję „Gang świeżaków”, która cieszyła się bardzo dużą popularnością.

Obecnej odsłonie promocji w Lidlu towarzyszy kampania reklamowa, w której razem z dziećmi występuje dziennikarka i blogerka kulinarna Daria Ładocha. Od połowy lutego br. jest ona ambasadorką reklamową Lidla, występuje razem z Karolem Okrasą w kampaniach pod wspólnym hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”.
Za kreację i produkcję reklam Lidla odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lody-ballino-w-lidlu-wroca-ale-w-zmienionych-opakowaniach-ugoda-z-producentem-lodow-grycan ##











