SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz Łazarewicz dyrektorem zarządzającym pionu sportowego w Grupie Onet-RASP

Łukasz Łazarewicz, były dyrektor marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie, został dyrektorem zarządzającym segmentem Sport w Grupie Onet-RASP. To nowoutworzone stanowisko.

Łukasz ŁazarewiczŁukasz Łazarewicz

Łazarewicz będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii biznesowej segmentu sportowego obejmującego produkty i marki całej Grupy, czyli m.in. dzienniki „Przegląd Sportowy” i „Sport”, magazyny „Skarb Kibica” i „Tempo”, a także serwisy przegladsportowy.pl oraz sport.onet.pl.

Jednym z celów nowego dyrektora będzie stworzenie nowych modeli biznesowych oraz nowych produktów, szczególnie w kontekście oferty dla partnerów komercyjnych. Łazarewicz będzie podlegał bezpośrednio grupie kierowniczej Onet-RASP w Polsce.

Łukasz Łazarewicz związany jest z biznesem sportowym od ponad 10 lat. Ostatnio, przez ponad dwa lata pełnił funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie SA. W przeszłości był wiceprezesem klubu Widzew Łódź ds. marketingu oraz dyrektorem ds. marketingu w spółce Polska Liga Koszykówki.

Nową strukturę opartą na zarządzaniu segmentami i markami Grupa Onet-RASP wprowadziła na początku marca br. W jej ramach szefowie zespołów redakcyjnych podlegają dyrektorom zarządzającym, odpowiedzialnym za tworzenie i realizowanie strategii biznesowej dla portfela produktów we wszystkich kanałach dystrybucji.

Dyrektorami zarządzającymi poszczególnymi segmentami i brandami są: Dariusz Zieliński („Newsweek”), Marcin Biegluk („Fakt”), Joanna Kuzdak (Biznes i Finanse), Paweł Jordan (Motoryzacja), Paweł Paczuski (Nowe Technologie) oraz Marcin Mroczko (Podróże). W planach jest jeszcze powołanie szefa zarządzającego segmentem Lifestyle.

Serwisy sportowe Grupy Onet-RASP w kwietniu br. odwiedziło mln 5,07 mln realnych użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius). Z kolei średnia sprzedaż ogółem „Przeglądu Sportowego” w maju br. wyniosła 29 713 egz. (według danych ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Łukasz Łazarewicz dyrektorem zarządzającym pionu sportowego w Grupie Onet-RASP

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anty-protogonista
Jak na razie, z perspektywy szeregowego pracownika, to ci nowi biznes-ownerzy nie sprawiają najlepszego wrazenia. Ot korpo-ludki, ktorzy na digitalu znaja sie na tyle, ze radza sobie z dzwonieniem przez Skype (nie zawsze) i wysłaniem maila do wielu adresatów (czasem zbyt wielu).
odpowiedź
User
Dobre
Klasyka działania korpo. :-) Pan gwiazdor z Agory powinien zacząć się obawiać. Twitterowa gwiazda czuje się pewnie, a tu nagle tworzą nowe stanowisko i wskakuje na nie gość, o którym wiadomo, że nie cacka się z ludźmi. Teraz będzie kilka miesięcy ciszy, a później nagle gwiazda Twittera uzna, że dojrzała do innych planów zawodowych poza grupą ONETRASP :-)
odpowiedź
User
obserwaator
Typowe korpoludki od korpopuzzli czyli robienia tabelek. A jacy wazni i jak sie mnoza. A co wnosza poza batem? Oni to nazywaja strategia.
odpowiedź