„M jak miłość” nie daje szans konkurencji, ale straciło 300 tys. widzów

„M jak miłość” w nowym sezonie ogląda średnio 5,69 mln osób, o 310 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Produkcja nadal daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„M jak miłość” nie daje szans konkurencji, ale straciło 300 tys. widzów
M jak miłość

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 31 sierpnia do 8 września 2015 roku wyniosła 5,69 mln osób. Przełożyło się to na 35,40 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 29,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „M jak miłość” wyemitowano 8 września br. Przed telewizorami zgromadził on średnio 6,43 mln oglądających. Na trzecim miejscu znalazł się odcinek nadany dzień wcześniej, który konkurował z meczem Polska-Gibraltar (emisja w Polsacie) - obejrzało go 5,27 mln osób.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 310 tys. widzów. Cztery pierwsze odcinki poprzedniego sezonu serialu (pokazane w okresie od 1 do 9 września ub.r.) śledziło 6 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 37,95 proc. oraz 30,47 proc. udziału (zobacz te dane).

Mimo spadku widowni produkcji, TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne oraz program „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia” (raz pokazany został wspomniany mecz Polska-Gibraltar) i osiąga 14,73 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (filmy fabularne, koncert „My Naród” oraz „Teatr Telewizji”; 6,38 proc.), a czwarty - TVN (głównie paradokument „Wesołowska i mediatorzy”; 5,10 proc.; zobacz dane oglądalności tego formatu).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/7-5-mln-widzow-meczu-niemcy-polska-rolnik-szuka-zony-pokonal-mam-talent ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online