SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„M jak miłość” straciło 800 tys. widzów

Serial „M jak miłość” gromadzi od początku 2011 roku średnio 7,84 mln widzów, czyli mniej o 800 tys. niż rok wcześniej. Mimo spadku TVP 2 pozostaje liderem rynku.

Produkcja zapewnia TVP2 średnio 46,44 proc. udziału w grupie 4+ oraz 41,95 proc. udziału w grupie 16-49. To najgorszy wynik serialu od sześciu lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

 

M jak Miłość
I-IVAMRSHR %AMR/ 16-49SHR/ 16-49
20061058772460,27%469924959,57%
2007976809056,71%404008654,78%
2008923008956,76%359999953,19%
2009832307049,13%338366345,08%
2010865327351,31%361133647,89%
2011783633246,44%301035941,95%


Serial pozostaje bezkonkurencyjnym liderem swojego pasma. Druga pozycja, w trakcie nadawania „M jak Miłość”, przypada Polsatowi z 2,18 mln widzów i 12,9 proc. udziału w grupie 4+. 

StacjeAMRSHR%SHR/16-49
TVP2783633246,44%41,95%
POLSAT217611012,90%16,88%
TVN197105911,68%10,88%
TVP116389749,71%9,03%


Najwięcej widzów w tym roku zgromadził, jak dotąd, odcinek wyemitowany 18 stycznia - zobaczyło go 8,41 mln widzów (49,1 proc. udziału w rynku).
 

TOP10 – 2011AMRSHR %
DataGrupa 4+
18-01-2011840654449,10%
11-01-2011840509349,22%
10-01-2011840061050,48%
07-03-2011831040147,53%
17-01-2011829864947,93%
03-01-2011820630348,06%
31-01-2011818796147,87%
01-02-2011817445948,21%
22-03-2011810770049,20%
22-02-2011809669347,06%


„M jak Miłość” śledzą przede wszystkim kobiety, widzowie powyżej 50. roku życia- wynika z danych Nielsen Audience Measurement. 

ProfilTVP2ADH %AFF
PłećMężczyźni32,70%68
Kobiety67,30%130
Wiek 4-92,11%36
 10-153,48%51
16 - 192,66%48
20 - 242,94%37
25 - 295,64%63
30 - 346,94%84
35 - 397,68%104
40 - 446,19%97
45 - 496,32%92
50 - 549,54%119
55 - 5910,92%141
60+35,58%176
Wlk. miastaWieś43,08%110
< 50 tys.24,67%103
50-100 tys.8,32%97
100-200 tys.6,79%84
> 200 tys.17,14%85
ZawódTop management7,55%87
Pracownicy średniego szczebla15,30%102
Pracownicy fizyczni i rolnicy16,38%82
Emeryci42,86%167
Inni17,92%58
WykształceniePodstawowe51,11%113
Średnie30,11%102
Wyższe13,20%105
Inne5,58%44


Aktualnie serial nadawany jest dwa razy w tygodniu – w poniedziałki i wtorki o 20.45.

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” straciło 800 tys. widzów

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m jak m
emeryci ze wsi wyksz podstawowe ale widownia
odpowiedź
User
durioska
Ale zdjęcie daliście... Rozumiem, że serial nie jest pierwszych lotów, ale jako strona o mediach powinniście dać jakieś bardziej aktualne zdjęcie z materiałów prasowych...
odpowiedź
User
gosc
To,że od początku roku to pisze(można wywnioskować,że od 1 odcinka wyemitowanego w tym roku),ale do kiedy?
Myślę,że do wtorku 19 kwietnia,ale dokładnie nie wiem bo nie jest napisane.
Proszę o tę drobnę poprawkę oraz prosiłbym o zastąpienie tabeli z top 10 odcinkami na tabelę z wszystkimi odcinkami serialu z tego okresu(styczeń-kwiecień 2011) oraz także o udziały 16-49.
prośbę motywuję tym,że nigdzie nie ma danych z wszystkich oidcinków z osobna jakiegoś programu ( tylko u Państwa jest najlepiej,bo są te topy ale one nie mówią o faktycznych wynikach i prosiłbym o dane z wszystkich odcinków)
odpowiedź