WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Ewa Latkowska prezesem spółek TV Spektrum, Lemon Records i Eska TV

Gorący temat

Elżbieta Kruk: dekoncentracja mediów na razie odłożona, polskojęzyczne gazety niemieckie nie bronią naszego interesu

0

Maja Biniewicz rozstaje się z IDMnetem, zlikwidowano jej stanowisko

2017-09-22 A A A KOMENTARZE: 8 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Maja Biniewicz po roku pracy żegna się z firmą IDMnet (Grupa ZPR Media), w której pełniła funkcję dyrektora strategicznego ds. sprzedaży - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała m.in. w Isobar Polska, K2 Media i Starcom MediaVest Group.

Maja Biniewicz Maja Biniewicz

Maja Biniewicz zaczęła pracę w DMnecie we wrześniu ub.r. Jako dyrektor strategiczny ds. sprzedaży odpowiadała m.in. za tworzenie strategii content marketingowych we wszystkich mediach (prasowych, radiowych, internetowych i telewizyjnych) należących do firmy, rozwój strategii cenowej w tym zakresie, a także szkolenia zespołów sprzedażowych.

- Reorganizujemy strukturę i centralizujemy zarządzanie sprzedażą w całej Grupie ZPR Media. Stanowisko dyrektora strategicznego ds. sprzedaży w spółce IDMnet nie będzie funkcjonować w nowej strukturze - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Polewska, rzeczniczka prasowa Grupy ZPR Media.

W firmie od stycznia br. dyrektorem generalnym ds. internetu jest Marcin Dobrzyniecki, a w kwietniu funkcje dyrektora handlowego ds. internetu objęła Julita Ziółkowska.

Wcześniej Maja Biniewicz przez ponad 10 lat była związana z agencjami marketingowymi. W latach 2015-2016 była media directorem w Isobar Polska, przez dwa lata - strategy directorem w K2 Media oraz przez siedem lat pracowała w Starcom MediaVest Group (odpowiadała tam m.in. za realizację projektów mediowych). Pracowała również w dziale strategii agencji Euro RSCG Marketing House (obecnie Havas Worldwide Warsaw).

Autor: tw

Wiecej informacji: Maja Biniewicz, IDMnet, ZPR Media

Komentarze (8) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia