Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk wiceszefami biura reklamy TVP

Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk, w przeszłości związani z brokerem Atmedia, zostaną nowymi wicedyrektorami biura reklamy Telewizji Polskiej, którym zaczął kierować Waldemar Gasper. Zapowiada on wprowadzenie nowych produktów i rozwiązań dla reklamodawców.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk wiceszefami biura reklamy TVP

Małgorzata Szelenbaum dołączyła już do zespołu biura reklamy TVP. Ostatnio była pełnomocnikiem zarządu spółki ClickAd ds. sprzedaży. Wcześniej przez 10 lat Szelenbaum związana była z firmą Atmedia, gdzie pełniła funkcję dyrektora sprzedaży i odpowiadała m. in. za tworzenie i realizację strategii sprzedażowej, negocjacje handlowe oraz zarządzanie działem sprzedaży.

Wojciech Kowalczyk pracę w TVP rozpocznie w najbliższych tygodniach. Będzie wicedyrektorem biura reklamy ds. strategii. Obecnie Kowalczyk jest szefem marketingu i sprzedaży w spółce Modern Times Group. Wcześniej przez dziewięć lat pracował w firmie Atmedia, m.in. jako dyrektor marketingu. Był współarchitektem polityki handlowej oraz strategii marketingowej i PR spółki. Jako arbiter zasiada w Komisji Rady Reklamy.

Waldemar Gasper zastąpił na stanowisku dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej Marcina Gudowicza. Gasper w latach 90. był jednym z liderów środowiska konserwatywnych dziennikarzy. Za czasów prezesury Wiesława Walendziaka opracował nową formułę TVP1. Był potem prezesem Radia Plus i Telewizji Familijnej, ówczesnego nadawcy TV Puls.

Od 2001 do 2013 roku Waldemar Gasper zajmował się doradztwem w zakresie marketingu i reklamy oraz doradztwem strategicznym, realizował projekty dotyczące inwestycji kapitałowych i zarządzania. Kierował też spółką 25 percent, która świadczyła usługi w zakresie optymalizacji kosztowej komunikacji telewizyjnej. Od 2013 jest liderem projektu biznesowego z obszaru big data analytics.

- Dzięki tej nominacji rola biura reklamy wzrośnie. Waldemar Gasper będzie poważanym partnerem dla biura koordynacji programowej - uważa osoba znająca sytuację w TVP.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wieslaw-lodzikowski-odchodzi-z-telewizji-polskiej-bedzie-nowy-dyrektor-osrodka-tvp-technologie ##

Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej, zapewnia, że dotychczasowe uzgodnienia handlowe i biznesowe z reklamodawcami i domami mediowymi będą respektowane. Gasper zapowiada zaś, że chce wnikliwie przeanalizować potencjał handlowy poszczególnych obszarów działalności i oferty reklamowej oraz wprowadzić nowe produkty i rozwiązania.

- Zamierzamy dopasować ofertę handlową do rynku nowych mediów, szczególnie w pozalinearnych kanałach dystrybucji i na urządzeniach przenośnych. Naszym celem jest wdrożenie zaplecza technologicznego do polepszenia procesów obsługi klienta i planowania kampanii reklamowych - mówi nowy szef biura reklamy.

Przypomnijmy, że od końca stycznia br. wicedyrektorem biura reklamy TVP jest też Elżbieta Klejnons, też w przeszłości pracująca u brokera Atmedia. Zastąpiła ona Mariusza Wyglądałę, który odszedł z TVP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku