„Mali Giganci” hitem tygodnia, ale w grupie komercyjnej liderem „Hell’s Kitchen”

„Mali Giganci” w zeszłym tygodniu ponownie byli najchętniej oglądanym programem rozrywkowym w polskiej telewizji. Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera w kategorii rozrywki należała już do „Hell’s Kitchen”.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
„Mali Giganci” hitem tygodnia, ale w grupie komercyjnej liderem „Hell’s Kitchen”

W okresie od 20 do 26 kwietnia br. najchętniej oglądaną pozycją w telewizji był serial TVP2 „M jak miłość”. Zgromadził on przed telewizorami średnio 6,92 mln widzów, co przełożyło się na 41,67 proc. udziału stacji w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji znalazło się emitowane w TVP1 „Ranczo” z 6,2 mln widzów i 36,42 proc. udziału w rynku. Trzeci był serial TVP2 „Na dobre i na złe”, który śledziło 5,12 mln osób przy udziale wynoszącym 31,55 proc. Na kolejnym miejscu też był serial - tym razem „Ojciec Mateusz”, nadawany w Jedynce (4,3 mln widzów).

Najpopularniejszym programem rozrywkowym zeszłego tygodnia okazał się emitowany w TVN show „Mali Giganci”, który zajął 11. miejsce w całym zestawieniu. Zgromadził on w sobotę przed telewizorami 3,19 mln widzów, a udział stacji w czasie jego emisji wyniósł 23,31 proc.

Na drugiej pozycji w kategorii rozrywki uplasował się „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” Polsatu. W piątek przyciągnął on do stacji średnio 3,11 mln widzów, a jego udział uplasował się na poziomie 21,56 proc.

Trzecie miejsce w tej kategorii zajął teleturniej „Jaka to melodia?”, emitowany z TVP1, z widownią na poziomie 2,6 mln osób (to dane dotyczące odcinka czwartkowego). Udział programu w rynku wyniósł 29,35 proc.

W zestawieniu top 20 programów minionego tygodnia znalazł się jeszcze m.in. niedzielny show Polsatu „Tylko muzyka” z widownią na poziomie 2,45 mln osób.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eksperci-o-malych-gigantach-wrzucanie-do-jednego-worka-diametralnie-roznych-talentow-jest-nieuczciwe-opinie ##

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość” z 2,35 mln widzów i 35,19 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu był serial „Ranczo”, który miał w tej grupie 1,82 mln oglądających i 26,97 proc. udziału. Trzecie było „Na dobre i na złe” (1,64 mln widzów).##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/podzielone-opinie-o-celebrity-splash-emocjonujacy-i-swietnie-realizowany-czy-nudny-i-sztucznie-wydluzony ##Pierwsze miejsce wśród programów rozrywkowych w tej grupie zajęło kulinarne show Polsatu „Hell’s Kitchen. Piekielna kuchnia”, plasujące się na piątej lokacie całego zestawienia. Nadawany we wtorki o 20.05 format miał 1,26 mln widzów, co przełożyło się na 20,45 proc. udziału w rynku.Kolejna pozycja w tej kategorii należała do „Kuchennych rewolucji” TVN (1,24 mln widzów; 21,80 proc. udziału). Natomiast „Mali Giganci” byli dopiero trzecim najpopularniejszym programem rozrywkowym w grupie 16-49 z 1,15 mln oglądających i 22,45 proc. udziału.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych