„Mali giganci” nadal na czele programów rozrywkowych. Hitami seriale TVP

„Mali giganci” byli trzeci tydzień z rzędu najpopularniejszym programem rozrywkowym w polskiej telewizji, wyprzedzając „Taniec z gwiazdami”. Były to jedyne pozycje rozrywkowe w top 20 programów minionego tygodnia. Hitem niezmiennie pozostaje „M jak miłość”.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
„Mali giganci” nadal na czele programów rozrywkowych. Hitami seriale TVP

Serial „M jak miłość” zgromadził najwięcej widzów w polskiej telewizji w okresie od 16 do 22 marca br. Jego poniedziałkowy odcinek obejrzało w TVP2 średnio 7,36 mln osób przy udziale na poziomie 44,11 proc. - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji znalazł się serial „Ranczo”. W niedzielę w TVP1 śledziło go 6,69 mln widzów, co zapewniło Jedynce 37,24 proc. udziału w rynku. Na podium był jeszcze serial TVP2 „Na dobre i na złe” (5,28 mln widzów; 32,11 proc. udziału).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pilotowy-odcinek-rolnik-szuka-zony-2-na-wielkanoc-kobiety-beda-szukac-meza ##

Niedzielny konkurs Pucharu Świata w skokach narciarskich w Planicy, kończący sezon zawodów, obejrzało w TVP1 średnio 3,81 mln widzów, co przełożyło się na 33,92 proc. udziału. Zajął on miejsce 11. w zestawieniu.

Najwyżej notowane rozrywkowe widowisko znalazło się w rankingu oczko niżej. Było to show TVN „Mali giganci”, które w sobotę o 20.00 przyciągnęło do stacji średnio 3,71 mln widzów, dając 23,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dorota-zawadzka-o-malych-gigantach-zszokowala-mnie-wypowiedz-dyrektora-programowego-tvn ##

Na drugim miejscu wśród pozycji rozrywkowych (i 13. w zestawieniu ogółem) znalazł się nadawany w Polsacie w piątki o 20.00 „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” z widownią na poziomie 3,29 mln osób i udziałem wynoszącym 21,23 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”. Obejrzało go 2,46 mln widzów przy udziale na poziomie 36,21 proc. Na drugim miejscu znalazło się „Ranczo” z 2,15 mln oglądających i 28,41 proc. udziału.

W tej grupie „Mali giganci” uplasowali się już na piątej pozycji zestawienia tygodnia. Show oglądało tu 1,54 mln osób przy udziale wynoszącym 24,58 proc. Kolejne miejsce w kategorii rozrywki należało do talent-show TVN „You Can Dance. Po prostu tańcz!”, który miał 1,26 mln widzów, a jego udział w rynku wyniósł 20,17 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pan-kulka-mowi-do-gwiazd-w-wiosennym-spocie-tvn-wideo ##

W zestawieniu top 20 programów tygodnia znalazły się też takie pozycje jak „Kuchenne rewolucje” (emisja w TVN; 1,23 mln widzów; 20,74 proc. udziału), „Nasz nowy dom” (Polsat; 1,18 mln; 20,99 proc.) oraz „Mamy Cię” (TVN; 1,17 mln; 15,65 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gwiazdy-polsatu-prezentuja-wiosenna-ramowke-w-rytm-love-is-in-the-air-wideo ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"