SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Punkty sprzedażowe Plusa i Polsat Box w nowej odsłonie

W 170 wspólnych punktach sprzedaży sieci telekomunikacyjnej Plus i platformy Polsat Box (obie należą do grupy Cyfrowy Polsat) wprowadzono zmianę wizualizacji. W najbliższych miesiącach odświeżane będą kolejne placówki.

W każdym ze wspólnych salonów sprzedażowych Plusa i Polsat Box klienci mogą przetestować sprzęt i zapoznać się z hitami sprzedażowymi, smartfonami, akcesoriami, słuchawkami, zegarkami, ofertą internetu, telewizji, Smart Domu i na kartę oraz produktami Apple (w wybranych lokalizacjach)

W każdym salonie są ścianki prezentujące najpopularniejsze smartfony, słuchawki czy zegarki, a w centralnym punkcie wybranych placówek pojawiły się dodatkowo stoły prezentujące najnowsze urządzenia. W każdym z punktów sprzedaży Plusa, również w tych nowych, można skorzystać z ekologicznej usługi Plus Odkup.

CZYTAJ TEŻ: Nowe oprogramowanie dekoderów Polsat Box. Można dodać dysk twardy

W placówkach obsługiwane są e-podpisy, a ulotki i katalogi można pobrać na telefon poprzez kod QR. Do aranżacji wykorzystano energooszczędne elementy.

 

Grupa Cyfrowy Polsat zaznacza, że to pierwszy etap zmian wizualizacji salonów Plusa i Polsat Box, które w 2024 r. obejmą kolejne punkty sprzedaży w całym kraju.

CZYTAJ TEŻ: Polsat Box usunął z listy dwa kanały

W trzecim kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła wzrost przychodów rok do roku o 5,6 proc. do 3,45 mld zł. Ze sprzedaży energii wypracowano 272 mln zł, z czego 82,5 mln zł ze sprzedaży własnej energii, a 172,9 mln zł z obrotu. Zysk netto zmalał natomiast z 231,1 do 102,2 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Punkty sprzedażowe Plusa i Polsat Box w nowej odsłonie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysztof p
Obsługa w salonach poniżej jakiś standardów, zawsze są błędy w umowach na ich korzyść
odpowiedź
User
Marcin
Obsługa w salonach poniżej jakiś standardów, zawsze są błędy w umowach na ich korzyść


bo są zastraszani przez swoich regionalnych by zrealizować plany. Idealnym przykładem jest były juz regionalny, którego polsat/plus pozbył się z dnia na dzień w ubiegłym roku. Do tej pory zachodze w głowę jak sie mu udawało przez tyle lat bez choc jednego procesu o mobbing. Ten typ to był ### a nie regionalny.
odpowiedź
User
sg
I pewnie dzięki temu, że są nowe meble pracownicy dostali większe plany :D W myśl zasady speców od sprzedaży, że pod wpływem nowych mebli klienci chcą kupować więcej :D
odpowiedź