Marcin Woźniak i Bartosz Drozdowski odchodzą z ARBOinteractive

Marcin Woźniak i Bartosz Drozdowski wycofują się z zarządu ARBOmedia Polska, spółki kierującej siecią reklamową ARBOinteractive Polska. Ich obowiązki przejmują Artur Muszkiet i Małgorzata Lakowska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Po 11 latach tworzenia firmy i zarządzania nią nadszedł czas, by ustąpić miejsca naszym kolegom managerom - tak swoje odejście z Grupy ARBOinteractive uzasadnia Marcin Woźniak, dotychczasowy prezes zarządu ARBOmedia Polska. Bartosz Drozdowski, ostatnio head of business development w ARBOinteractive, dodaje, że w firmie od połowy 2011 roku była prowadzona związana z tym reorganizacja.

W ramach tej restrukturyzacji w miejsce zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż poszczególnych produktów (ARBOnetwork, BizOn media, SmartContext, V2Media, behavia, AdAhead, facebook NOW, beauty network, Business Audience) powstały teamy zajmujące się kompleksową obsługą poszczególnych klientów i agencji. Ponadto nastąpiły spore zmiany personalne - z ARBOinteractive odeszli m.in. Rafał Szychowski, Robert Olszewski i Tomasz Sokół, którzy założyli firmę Online Advertising Network (więcej o tym), Paweł Karaś i Michał Łukasiewicz, którzy przeszli do agencji Mint Media (więcej na ten temat), oraz Grzegorz Sławatyński, który objął funkcję sales directora CEE platformy nugg.ad (przeczytaj więcej). Natomiast pracę w firmie jako head of direct sales rozpoczęła Eliza Graff objęła (zobacz szczegóły).

grafika

Obecnie kierowanie ARBOinteractive Polska od Woźniaka i Drozdowskiego przejmują Artur Muszkiet i Małgorzata Lakowska (na zdjęciach powyżej), pełniący funkcję dyrektorów zarządzających. Muszkiet, zajmujący w ARBOinteractive to stanowisko już od ub.r., będzie odpowiadać za relacje z agencjami, negocjacje korporacyjne, zarządzanie sprzedażą, rozwój biznesu i produktów oraz media trading. Wcześniej zarządzał założoną przez siebie agencją performance marketingową AdInnovation, działającą w ramach grupy CAM Media. Natomiast Lakowska jest związana z ARBOinteractive od 5 lat, przez ostatnie 2,5 roku pełniąc funkcję agency sales directora. Teraz jako dyrektor zarządzający będzie odpowiedzialna za relacje z witrynami, budowanie portfolio grupy oraz zarządzanie siecią ARBOinteractive.

grafika

Marcin Woźniak (na zdjęciu powyżej) i Bartosz Drozdowski formalnie będą zatrudnieni w ARBOinteractive Polska do końca br. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl deklarują, że nie mają jeszcze konkretnych planów zawodowych na dalszą przyszłość. Nie wykluczają przy tym podjęcia działalności poza branżą reklamy internetowej. - Mamy przed sobą osiem miesięcy, żeby zastanowić się na swoimi dalszymi karierami zawodowymi - mówi Drozdowski.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele