Max Factor wybiera agencję reklamową do globalnej obsługi

Marka kosmetyczna Max Factor rozpoczęła przetarg na wybór agencji reklamowej do globalnej obsługi po raz pierwszy od momentu sprzedania jej przez Procter&Gamble koncernowi Coty. Budżetu broni Leo Burnett.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Max Factor wybiera agencję reklamową do globalnej obsługi

Procter&Gamble sprzedał markę Max Factor koncernowi Coty w 2015 roku - razem z innymi swoimi kosmetycznymi brandami.

Obecnie rozpoczęty przetarg koordynuje Observatory International. Obsługi klienta broni agencji Leo Burnett, która pracowała dla Max Factor od wielu lat. Agencja w 2006 roku powołała specjalną dywizję do obsługi wielu marek należących wówczas do Procter&Gamble m.in. takich jak Max Factor, Wella czy Clairol.

Transakcję zakupu marek kosmetycznych od P&G koncern Coty sfinalizował w październiku 2016 roku.

Mediowo koncern Coty obsługiwany jest międzynarodowo przez dom mediowy Zenith.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów