Gwiazdy w drugiej odsłonie kampanii serwisu Max

Platforma Max (Warner Bros. Discovery) ruszyła z drugą odsłoną kampanii reklamowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Biorą w niej udział gwiazdy programów i seriali dostępnych w Maxie.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Gwiazdy w drugiej odsłonie kampanii serwisu Max

W drugiej odsłonie kampanii postawiono na promocję lokalnych pozycji programowych. Wśród nich znalazł się drugi sezon serialu „Odwilż", finałowy sezon „Szadzi", a także programy „Hotel Paradise Extra”, „Top Model” czy „Azja Express”.

Drugą osią kampanii promującej serwis i jego produkcje są specjalnie przygotowane aktywacje z gwiazdami. Wśród nich zobaczymy m.in. Adama Woronowicza, Aleksandrę Adamską, Izabelę Kunę, Katarzynę Warnkę, Aleksandrę Popławską, Bartosza Gelnera czy Klaudię El Dursi.

Działania obejmują promocję marki Max w telewizji, digitalu, radiu oraz w social mediach. Jednym z elementów kampanii są także działania outdoorowe i ambientowe oraz współpraca z twórcami kontentu i influencerami. Promocji serwisu towarzyszą także niestandardowe działania specjalne takie jak udział w Festiwalu Gier i Komiksów w Łodzi.

Kampanię przygotowały agencje VML, Peroxide, ADP Darek Pepłoński oraz dział kreacji TVN WBD. Media zaplanował Mediacom. 

Serwis Max ruszył w Polsce 11 czerwca br. Oferuje produkcje HBO, TVN czy stworzone dla serwisu Max Originals. 

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?