Wystartowała kampania mBanku dla nastolatków

Wystartowała kampania mBanku wprowadzająca nowe pozycjonowanie segmentu młodzieży w wieku 13-19 lat.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wystartowała kampania mBanku dla nastolatków

W nowej komunikacji mBank posługuje się prawdziwymi cytatami i historiami, które wykorzystuje w materiałach wideo w formie tiktoków, gifów, stories.

Kampania w formie teasera wystartowała 1 maja. Na outdoorach oraz na Tik Toku pojawiły się hasła „bo mogę” na neonowych, wyrazistych tłach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mbank-reklama-dentsu-creative ##

15 maja mBank ruszył z drugą fazą kampanii, gdzie na tych samych nośnikach i tłach prezentujemy cytaty od samych młodych. O tym co lubią, a czego nie, co robią i co ich kręci, jak spędzają wolny czas, co ich smuci czy niepokoi. A wraz z początkiem czerwca rusza pełna komunikacja, w tym wideo, które w bardzo charakterystyczny sposób pokazywać będzie historie młodych.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada Molecular Creative, za produkcję Flota Filmowa a za dopasowanie mediów Carat Polska.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe