McCann & MRM zbuduje strategię komunikacji Onetu

Spółka Onet wybrała agencję McCann & MRM do zbudowania strategii komunikacji marki w Polsce.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
McCann & MRM zbuduje strategię komunikacji Onetu

Agencja odpowiada za opracowanie strategii komunikacji marki, w tym przygotowanie koncepcji kreatywnej.

- Onet chce budować pozytywne wartości, rozwijać istniejący potencjał i inspirować do aktywnego działania, które będzie miało pozytywny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. Wierzę, że doświadczenie, wiedza i kreatywność zespołu McCann & MRM  wpłyną na  pozytywny charakter i odświeżenie wizerunku marki Onet. McCann to wiodąca agencja koncepcyjno-kreatywna w Polsce, dlatego zdecydowaliśmy się na powierzenie jej prac związanych ze wzmacnianiem pozycji naszej marki na rynku, w tym zbudowanie strategii komunikacji i zaplanowanie kreacji do wszystkich naszych najbliższych działań - powiedziała Olga Korolec, dyrektor marketingu Grupy Onet-RAS Polska.

McCann & MRM została wyłoniona na drodze przetargu. Współpraca ma charakter długoterminowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7