McDonald’s pierwszy raz reklamuje się w Polsce na Instagramie

Pod hasłem „Mam smaka na Maka” ruszyła pierwsza na polskim rynku, a także w całej Europie Środkowo-Wschodniej, kampania reklamowa sieci fast foodów McDonald’s prowadzona na Instagramie. Akcję przygotowały oraz realizują firmy OMD i DDB & Tribal.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
McDonald’s pierwszy raz reklamuje się w Polsce na Instagramie

Kampania na Instagramie ma charakter wizerunkowy, jej celem jest zbliżenie się marki do użytkowników. Działania są prowadzone pod hasłem „Mam smaka na Maka”, które jest sloganem przewodnim komunikacji marketingowej McDonald’s od maja br.

Akcja wystartowała 8 września. Za jej przygotowanie i przeprowadzenie odpowiadają agencja reklamowa DDB & Tribal i dom mediowy OMD.

grafika

Oferta reklamowa Instagrama tydzień temu została udostępniona na 30 nowych rynkach, m.in. w Polsce. Polscy marketerzy przyjęli to z zadowoleniem (przeczytaj komentarze dla Wirtualnemedia.pl).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"