McDonald’s pierwszy raz reklamuje się w Polsce na Instagramie

Pod hasłem „Mam smaka na Maka” ruszyła pierwsza na polskim rynku, a także w całej Europie Środkowo-Wschodniej, kampania reklamowa sieci fast foodów McDonald’s prowadzona na Instagramie. Akcję przygotowały oraz realizują firmy OMD i DDB & Tribal.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
McDonald’s pierwszy raz reklamuje się w Polsce na Instagramie

Kampania na Instagramie ma charakter wizerunkowy, jej celem jest zbliżenie się marki do użytkowników. Działania są prowadzone pod hasłem „Mam smaka na Maka”, które jest sloganem przewodnim komunikacji marketingowej McDonald’s od maja br.

Akcja wystartowała 8 września. Za jej przygotowanie i przeprowadzenie odpowiadają agencja reklamowa DDB & Tribal i dom mediowy OMD.

grafika

Oferta reklamowa Instagrama tydzień temu została udostępniona na 30 nowych rynkach, m.in. w Polsce. Polscy marketerzy przyjęli to z zadowoleniem (przeczytaj komentarze dla Wirtualnemedia.pl).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami