McDonald’s umożliwi zamówienia i płatności w aplikacji mobilnej

Sieć MacDonald’s planuje udostępnienie na smartfony i tablety aplikacji, która pozwoli na złożenie zamówienia, zapłatę za nie i odbiór posiłku w restauracji. W pierwszej kolejności z nowej opcji będą mogli skorzystać użytkownicy w Stanach Zjednoczonych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
McDonald’s umożliwi zamówienia i płatności w aplikacji mobilnej
McDonald’s, fot. Shutterstock.com

Plany wprowadzenia przez McDonald’s mobilnej obsługi zamówień i płatności zdradził w rozmowie z serwisem Business Insider przedstawiciel sieci.

Zgodnie z ujawnionymi informacjami McDonald’s udostępni aplikację przeznaczoną na smartfony i tablety, która będzie pozwalała na zdalne zamówienie konkretnych potraw, opłacenie zamówienia, a następnie osobisty odbiór posiłku w konkretnej restauracji.

McDonald’s zapowiada, że początkowo aplikacja będzie dostępna jedynie dla klientów w USA, jednak do końca 2018 r. ma objąć swoim zasięgiem także rynki międzynarodowe, w tym również te zlokalizowane w Europie.

Do tej pory amerykańska marka miała w swojej ofercie aplikację mobilną, która jednak pozwalała jedynie na odnalezienie restauracji w sąsiedztwie użytkownika, bez możliwości zamówienia i opłaty. Wyjątkiem były pilotażowe programy prowadzone w kilku wybranych krajach, m.in. w Austrii i Tajlandii.

Wprowadzając mobilną aplikację z pełną obsługą zamówień przez smartfony i tablety McDonald’s chce zlikwidować lukę w swojej ofercie i konkurować z takimi sieciami jak Starbucks i Dunkin’ Donuts, które już wcześniej udostępniły platformy umożliwiające dokonanie mobilnych zamówień i bezgotówkowych płatności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"