ROZWIŃ

Michael Phelps z plejadą sportowców w kampanii Under Armour

„The Only Way Is Through” to hasło nowej kampanii reklamowej marki obuwia, odzieży i sprzętu sportowego Under Armour. W globalnej odsłonie akcji wystąpił m.in. Michael Phelps, najbardziej utytułowany pływak w historii. W Polsce ambasadorami akcji są m.in. Alan Andersz czy koszykarz Adam Waczyński.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Michael Phelps z plejadą sportowców w kampanii Under Armour

Kampania „The Only Way Is Through” ukazuje determinację i wytrwałość w dążeniu do celu oraz to w jaki sposób technologie zastosowane w produktach.

Tegoroczne działania promocyjne Under Armour rozpoczyna 60-sekundowy klip, do którego na przestrzeni roku dodane zostaną dodatkowe treści, w tym filmy opowiadające historie poszczególnych sportowców i ich wyzwań. Twarzami globalnej kampanii są m.in. Michael Phelps, najbardziej utytułowany pływak w historii, Tom Brady, futbolista amerykański, Stephen Curry, trzykrotny mistrz NBA, Kelley O’Hara, piłkarka czy siatkarka Zhu Ting.

Spoty reklamowe emitowane będą na YouTube, w serwisach VOD i mediach społecznościowych. Promocję wideo uzupełnią kreacje display i screening w wybranych portalach internetowych. Zaplanowano także program współpracy z influencerami świata sportu, fitnessu, biegania i crossfitu.

Under Armour pokazuje sportową siłę walki

- "The Only Way Is Through” to nie jest zwykłe hasło reklamowe. To wytrwałość w sercach wszystkich, którzy walczą – motywująca ich, by osiągnęli swój cel -  komentuje Brian Boring, wiceprezes i global brand creative Under Armour.

Grupę polskich ambasadorów Under Armour tworzą: podwójna mistrzyni świata we wspinaczce sportowej na czas Aleksandra Mirosław, trenerka Dagmara Wawrzyniak, akrobatka Julia Maciuszek, koszykarz i wielokrotny reprezentant Polski Adam Waczyński oraz aktor Alan Andersz.

Polscy ambasadorzy przedstawią swoje interpretacje przesłania marki w mediach społecznościowych i wezmą udział w lokalnych aktywacjach Under Armour.

Za przygotowanie polskiej wersji spotu oraz kreacji (w oparciu o kontent globalny), działania social media i współpracę z influencerami odpowiada agencja Labco

Komentarze (0)
Tomek
2 lata temu

U mnie nie ma problemu z odbiorem kanałów MUX-8 na antenie siatkowej z 30km od nadajnika. Nie trzeba żadnych anten na VHF. Natomiast same kanały są rzeczywiście ułomne jako wersje SD. Aż szkoda psuć wzrok na tej jakości.

Tomek
2 lata temu

U mnie nie ma problemu z odbiorem kanałów MUX-8 na antenie siatkowej z 30km od nadajnika. Nie trzeba żadnych anten na VHF. Natomiast same kanały są rzeczywiście ułomne jako wersje SD. Aż szkoda psuć wzrok na tej jakości.

@ to ja nikt inny
2 lata temu

Nie nie można tego widzieć inaczej , odpowiem na Twoje insynuacje , VHF jest pełnoprawnym pasmem telewizyjnym sugestie że ktoś coś oddał tv są nieprawdziwe. Raczej nastąpiło współdzielenie po wprowadzeniu DAB i są możliwości techniczne współistnienia 2 muxów tv i radiofonii DAB

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu