Zakres umowy obejmuje 26 rynków w Europie, Wielką Brytanię oraz Australię/Nową Zelandię. Dotyczy planowania i zakupu mediów.
Dotychczasowym partnerem firmy była CitrusAd z grupy Publicis, przejęty przez Epsilon w 2021 roku. Przetarg został przeprowadzony z pomocą konsultantów z Independent Media Guides (IMEDIAG).
Intersnack stwierdził, że PHD wyróżniła się "mocnymi atutami komercyjnymi, strategicznymi i technicznymi", szczególnie zdolnością do wykorzystywania sztucznej inteligencji i technologii w celu przeprowadzenia transformacji mediów i osiągania wyników biznesowych.

– W ciągu ostatnich miesięcy, Intersnack Group przeprowadził międzynarodowy przetarg mediowy. Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim agencjom biorącym udział za ich mocny wkład i wysoki poziom profesjonalizmu. Po dokładnym procesie oceny, wybraliśmy agencję PHD, która wyróżniła się swoimi atutami komercyjnymi, strategicznymi i technicznymi, udowadniając, że jest doskonałym partnerem na przyszłość – powiedział Maciej Szyszkowski, dyrektor ds. mediów i digitalu w Intersnack Group.
Współpraca rozpocznie się 1 stycznia 2026 roku.
– Intersnack Group postawił przed nami bardzo jasno określone wyzwanie: przyspieszenie transformacji mediów na trzech poziomach: media jako inwestycja, która generuje wyniki biznesowe w sposób mierzalny; budowanie mentalnej dostępności dla marek Intersnack; oraz wdrożenie zasad opartych na danych i precyzji na każdym etapie procesu – powiedziała Susanne Grundmann, CEO PHD EMEA.

Intersnack jest jednym z największych producentów przekąsek w Europie i Oceanii, zatrudniającym ponad 15 000 osób w 31 krajach. Jego 30 marek jest konsumowanych przez około 15 milionów osób każdego dnia, generując przychody na poziomie ponad 4,5 miliarda euro w 2024 roku.











