Michał Bachowski wesprze kreatywnie dział sprzedaży w redakcji Noizz

Michał Bachowski objął stanowisko creative content managera w redakcji serwisu lifestylowego Noizz.pl (Grupa Onet RAS-Polska). Będzie odpowiedzialny m.in. za wsparcie działu sprzedaży w przygotowaniu rozwiązań kreatywnych. Poprzednio był zastępcą redaktora naczelnego serwisu F5.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Bachowski wesprze kreatywnie dział sprzedaży w redakcji Noizz
Michał Bachowski

Michał Bachowski na nowo objętym stanowisku będzie redagował materiały, tworzył nowe formaty redakcyjne oraz odpowiadał za treści związane z designem i architekturą. Wesprze także dział sprzedaży w przygotowywaniu nowych rozwiązań kreatywnych i będzie reprezentował serwis na wydarzeniach branżowych. Zajmie się również analityką najnowszych trendów na rynku.

Przez niemal sześć ostatnich lat pracował w serwisie o trendach rynku i kultury F5, gdzie ostatnio był zastępcą redaktora naczelnego.

Michał Bachowski jest z wykształcenia ekonomistą, ukończył również studia podyplomowe na kierunku Design Management w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?
Materiał reklamowy

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą