SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Kidała: z Havas Media Group do TMS Brokers

Michał Kidała zaczął pracę jako dyrektor departamentu marketingu w domu maklerskim TMS Brokers. Poprzednio był szefem agencji Ecselis w Havas Media Group, a wcześniej pracował m.in. w Hypermedia i Grupie ClickAd.

W TMS Brokers Michał Kidała będzie odpowiedzialny za planowanie, koordynację i wdrożenie całościowej strategii marketingu i komunikacji firmy. Objęte przez niego stanowisko nie było w ostatnim czasie obsadzone.

Poprzednio przez półtora roku Kidała kierował polskim oddziałem agencji performance marketingowej Ecselis uruchomionej przez Havas Media Group. Wcześniej pracował m.in. jako client service & strategy director w Grupie ClickAd oraz interactive account director w agencji Hypermedia.

Z branżą marketingową jest związany od ponad 9 lat. Realizował projekty (m.in. tworzenie strategii marketingowych) dla takich firm jak General Motors (Opel, Chevrolet, Saab), Nokia, Reebok, Philips, SCA oraz Cyfrowy Polsat.

Jest absolwentem marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Dołącz do dyskusji: Michał Kidała: z Havas Media Group do TMS Brokers

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dominik
Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Powodzenia Michał!
odpowiedź
User
Go
Brawo! Trzymam kciuki!
odpowiedź
User
Przyjaciel
Wdepnąłeś w niezłe bagno, ale jeszcze o tym nie wiesz. Współczuje ci. Przypomnij sobie drogi kolego ten komentarz za rok (jak wytrzymasz)
odpowiedź